نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مهر 1398 - 8:19   |   کد مطلب: 27466
سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر از صدور 35 مورد گواهی ایمنی توسط سازمان آتش‌نشانی در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به هفتم مهر به عنوان روز «آتش‌نشانی» اظهار کرد: همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا  می‌‌شود.

وی از انجام مانور خودروهای آتش‌نشانی در خیابان‌های اصلی شهر در روز هفتم مهرماه خبر داد و گفت: تقدیر از خانواده شهدا، دیدار با مسوولان و امام جمعه، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و برگزاری همایش کوه‌پیمایی از جمله برنامه‌های این هفته است. 

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر تجلیل  از بازنشستگان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از ورزشکاران آتش‌نشان ملایر، تقدیر از کارکنان نمونه را از دیگر برنامه‌ها دانست.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز آتش‌نشانی در خیابان باهنر‌، مرکز بلوار 15 خرداد و شهرک ولیعصر(عج) افزود‍: با توجه به جمعیت و نیاز شهرستان پیگیری ایجاد یک مرکز آتش‌نشانی در  انتهای خیابان قائم‌مقامی انجام شده  است.

روستایی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 11 دستگاه خودروی آتش‌نشانی  در مراکز آتش‌نشانی ملایر فعالیت دارند گفت: از این تعداد هشت خودرو پمپ ‌دار و مابقی نیز خودروهای عملیاتی هستند.

وی از  خرید چهار دستگاه خودروی جدید برای مراکز سازمان آتش‌نشانی ملایر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان  این دستگاه‌ها خریداری شده که امیدواریم برای هفته آتش‌نشانی یکی از آنها را وارد شهرستان کنیم تا بقیه آنها نیز به مراکز  اضافه شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه این سازمان از نظر تجهیزات تا حدودی کامل است گفت: با این وجود باز هم نیازمند دستگاه‌های جدید و به‌روز هستم.

وی در ادامه از انجام 198 مورد اطفاء حریق کلی درون‌شهری و برون‌شهری در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: تعداد اطفاء حریق درون‌شهری و برون‌شهری جزئی نیز در این مدت 447 مورد بوده است 

روستایی تعداد عملیات امداد و نجات را نیز در نیمه نخست امسال 195 مورد دانست و افزود: تعداد اعزام نیرو برای برنامه‌ها نیز در 47 مورد بوده  است.

وی از صدور 35 مورد گواهی ایمنی توسط سازمان آتش‌نشانی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: تعداد آبکشی و آبرسانی نیز 855 مورد بوده که نسبت به سال گذشته بیش از 800 مورد رشد داشته است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار