نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مهر 1398 - 18:17   |   کد مطلب: 27461
مسئول بسیج سازندگی ملایر خبر داد؛
افتتاح هم‌زمان ۱۵ منزل مسکونی توسط بسیجیان در ملایر
مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: ۱۵ منزل مسکونی آسیب‌دیده براثر سیل‌های ابتدای سال که به همت گروه‌های جهادی در شهرستان مرمت و بازسازی شدند هم‌زمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی سیاوشی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین اهداء هم‌زمان ۱۵ منزل مسکونی بازسازی‌شده توسط گروه‌های جهادی در روستای حاجی‌آباد ملایر اظهار داشت: پس از بارندگی‌های شدید در ابتدای سال و سیلاب‌های به وجود آمده ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار جهادگران قرار گرفت.

وی افزود: پس از سیلاب‌ها ۷۰ منزل مسکونی در اختیار بسیجیان برای بازسازی، مرمت و احداث قرار گرفت و بسیجیان برای کمک به محرومین در اردوهای جهادی پای‌کار آمدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: از این تعداد ۱۵ مورد تاکنون به بهره‌برداری رسیده است که به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شدند.

وی گفت: این منازل مسکونی در روستاهای مختلف شهرستان ازجمله حاجی‌آباد، بیغش، گرجایی، پیروز، موداران، بهاره، حسن کوسج، کهریز ناظم و طجر علوی قرار دارند.

سیاوشی به خدمات ارائه‌شده به این منازل اشاره کرد و گفت: این خدمات شامل دیوارکشی، مرمت سقف، کف سازی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام بوده است.

وی افزود: صفر تا صد این اقدامات با ظرفیت گروه‌های جهادی بوده و خیرین بیش از ۴۰ میلیون تومان به این طرح‌ها کمک مالی داشته‌اند.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار