نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مهر 1398 - 13:03   |   کد مطلب: 27451
رئیس آموزش‌وپرورش ملایر خبر داد
فعالیت 350 مدرسه دولتی و غیردولتی در ملایر
رئیس آموزش‌وپرورش ملایر گفت: از ابتدای مهر 350 مدرسه دولتی و غیردولتی پذیرای دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛  هادی سلگی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ انقلاب در مدرسه حاج فرهادی فر با اشاره به تحصیل بیش از ۳۸ هزار دانش‌آموز در مدارس ملایر اظهار داشت: یک هزار و 500 کلاس درس در 350 مدرسه دولتی و غیردولتی از ابتدای مهر برای تحصیل دانش آموزان فعال می‌شوند.
وی به تحصیل 3 هزار و 800 دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی اشاره کرد و گفت: در دوره متوسطه اول نیز 3 هزار و 15 دانش‌آموز سال تحصیلی را آغاز کردند که این امر نشان‌دهنده جمعیت رو به رشد دانش آموزان دارد و دانش آموزان پایه اول ابتدایی اول متوسطه جمعیت بالاتری دارد.
رئیس آموزش و پرورش ملایر معلمی را متفاوت با سایر شغل‌ها دانست و بیان کرد: معلم تنها کسی است که به دنبال این است که شاگرد از خودش بهتر شود و در به درجات علمی بالاتر دست پیدا کند.
وی اجرای سند تحول بنیادین را مهم‌ترین هدف آموزش‌وپرورش دانست و تصریح کرد: به دنبال این بوده که علاوه بر دروس آموزش مهارت زندگی را همچون سال‌های گذشته به دانش آموزان آموزش دهیم.
سلگی افزود: مدیران و معلمان مسائل اجتماعی و آموزش غیر درستی را در چهارچوب کار خود قرار دهند و خانواده‌ها نیز بر اجرای و آموزش مسائل اجتماعی تأکید کند که این مسئله نتیجه مطلوب برای خود آن‌ها نیز خواهد داشت.
وی تفاوت مدارس خاص و عادی و حاشیه‌ای را که از طرف جامعه دسته‌بندی‌شده‌اند را در پیگیری خانواده دانست و گفت: هدف اصلی ما اجرای برنامه‌های وزارت کشور و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در تمام مدارس شهرستان است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار