نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مهر 1398 - 8:24   |   کد مطلب: 27448
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اتمام کار پروژه کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری زنگنه شهرستان ملایر و بهره برداری از آن خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ احمدرضا احسانی با بیان اینکه پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی و هنری زنگنه شهرستان ملایر از پروژه‌هایی است که بخش کتابخانه‌ای آن تکمیل و برای بهره‌برداری به اداره کل امور کتابخانه‌های استان واگذار شد، افزود: تجهیز سالن آمفی تئاتر این مجتمع هم در دست اقدام است.

وی تعمیر و تجهیز متجمع های فرهنگی و هنری استان را از دیگر پروژه های عمرانی اداره کل برشمرد و بیان کرد: این برنامه با هزینه‌ای افزون بر 14 میلیارد و 566 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و 7 میلیارد و 610 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: ساخت مجتمع فرهنگی هنری فیروزان شهرستان نهاوند پروژه دیگر این اداره کل است که با جدیدیت پیگیری می‌شود که از نظر فیزیکی پیشرفت قابل توجهی دارد.

ایجاد گالری اختصاصی برای انجمن خوشنویسان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز از ایجاد گالری اختصاصی برای انجمن خوشنویسان همدان خبر داد و با بیان اینکه این امر در رونق اقتصاد هنر تأثیر بسزایی دارد، گفت: خوشنویسی یکی از هنرهای اصیل است که مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار دارد.

داود ابوترابی با بیان اینکه انجمن خوشنویسان همدان با برگزاری دوره‌های مختلف، گام‌های تأثیرگذاری در راستای توسعه این هنر برداشته‌، خاطرنشان کرد: وجود یک گالری اختصاصی برای نمایش آثار هنری اساتید و هنرجویان این رشته از مواردی بود که خلاء آن احساس می‌شد.

وی عنوان کرد: بنا به تصمیم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فضای مناسبی در طبقه همکف مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی درنظر گرفته شده که به محض آماده‌سازی فضای نمایشگاهی، پذیرای بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار