نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. شهريور 1398 - 7:15   |   کد مطلب: 27427
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: مسابقات هندبال منطقه چهار کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ارتش و خلبان با قهرمانی تیم ملایر در سالن سه هزار نفری غدیر این شهرستان به پایان رسید.
هندبال دختران ملایر
به گزارش ملایری‌ها؛ امین کیانی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: مسابقات هندبال منطقه چهار بانوان کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ارتش و خلبان به همت هیئت هندبال، همکاری مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش وجوانان، هیئت جانبازان معلولان و هیئت هندبال استان همدان در سالن سه هزار نفری غدیر مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه 4 تيم ملاير، كرمانشاه، سنندج و سامن در این مسابقات شرکت کردند و به صورت دوره اي در ده سنی نونهالان در روزهای پایانی هفته گذشته با هم به رقابت پرداختند، افزود: در بازی اول این مسابقات تیم های کرمانشاه و سامن مقابل هم قرار گرفتند که تیم کرمانشاه با نتیجه 27 بر 12 پیروز میدان شد.
 
کیانی با اشاره به اینکه در بازی دوم تیم های ملایر و سنندج به مصاف هم رفتند که تیم ملایر توانست با نتیجه پر گل 26 بر 3 تیم سنندج را از پیش رو بردارد، ادامه داد: در بازی سوم تیم کرمانشاه مقال سنندج قرار گرفت که با نتیجه 19 بر 6 از سد تیم سنندج گذشت.
 
وی ادامه داد: در بازی پایانی تیم های ملایر و سامن رو در روی هم قرار گرفتند که تیم ملایر توانست در یک بازی حساب شده و جذاب تیم سامن را با نتیجه 22 بر 8 شکست دهد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و با اقتدار بربام مسابقات هندبال منطقه 4 کشور بایستد و تیم های کرمانشاه و سامن به ترتیب به مقام های نایب قهرمانی و سومی این مسابقات دست پیدا کردند.
 
معاون اداره ورزش و جوانان ملایر به قهرمانی ملایر در  مسابقات والیبال ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: در این دوره از رقابت ها 4 تیم از شهرستان های ملایر و اراک در این مسابقات در رده های سنی نوجوانان و جوانان شرکت کردند و به صورت دوستانه برای کسب مقام و رتبه برتر این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
 
کیانی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات دو تیم نوجوانان و جوانان ملایر به مربیگری فاطمه اکبری توانستند با شکست حریفان اراکی خود با نتیجه 3 بر صفر آنها را بدرقه و پیروز میدان شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار