نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. شهريور 1398 - 23:04   |   کد مطلب: 27425
درحالی امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت برگزار گردید که پوشش وی بیشتر از حضورش در دادگاه خبرساز شد.
دختر زیرآبی

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت برگزار شد که پوشش وی بیشتر از حضورش در دادگاه خبرساز شد.

پورمختار عضو کمیسیون حقوق و قضائی مجلس در گفتگویی که با دانا داشت، درباره چادر سر کردن متهمه معتقد بود: ممکن است استفاده از چادر پوششی برای پوشاندن رو و عدم شناسایی باشد تا شناسایی صورت نگیرد.

همچنین عضو کمیسیون حقوق و قضائی مجلس ادامه داد: دستور آیت الله رئیسی یک اقدام منطقی و بجایی بود که حضور فرد مجرم و متهم الزاماً با چادر نباشد تا ذهنیت مردم نسبت به قشر چادری منحرف نشود.

اما در این میان واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به این اقدام دختر وزیر سابق دولت روحانی در مقایسه با تصاویر پیشین وی که بدون پوشش چادر است جالب بود و ذیل هشتگ #دختر_زیرآبی این اقدام شبنم نعمت زاده را نوعی تظاهر به اصول شرعی عنوان کردند!

دختر وزیر پیشین صمت در زمان ابلاغ کیفرخواست نیز چادر به سر داشته اما روایت امام جمعه لواسان درباره اصل پوشش وی قابل توجه است؛ حجت الاسلام لواسانی در توئیتی نوشت: ‏خانم ⁧#شبنم_نعمت_زاده⁩ وقتی نزد بنده آمد، ⁧#چادر⁩ سرشان نبود، اما در دادگاه با چادر و روگیری کامل. معنای این کار چیست؟ خوب است ما هرچه هستیم، همان را نشان بدهیم.

‏البته حجابشان کامل بود و چه خوب بود با همان ⁧#حجاب⁩ به دادگاه می‌آمدند؟ حداقل من بیشتر صحبتهای وی را باور می‌کردم.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار