نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. شهريور 1398 - 18:53   |   کد مطلب: 27420
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آن مدیرانی که نظر من گرفته شده است، اصل اولیه بومی گرایی مدیر بوده است و با نادیده گرفتن مدیران بومی مخالف هستم.
آزادی خواه

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه  ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور ملایردر سالن آمفی تئاتر شهید ابراهیم خانی این دانشگاه، بومی گرای را اصلی ترین اولویت در انتخاب مدیران شهرستان دانست و گفت: باید به مدیران بومی و توانمند ملایری توجه ویژه ای شود.

وی مجموعه پیام نور در کشور را یک فرصت برای دانش افزایی دانست و بیان کرد: حضور این مرکز باشد شد افرادی که شرایط ادامه تحصیل نداشتند، بتوانند دانش افزایی کرده و ادامه تحصیل دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: با حضور دکتر غلامی، وزارت علوم یک رنگ و بویی دیگری به خود گرفت و اقدامات خوبی در این بخش انجام شد.

وی گفت: وزارتخانه ها تا زمانی که از حواشی به دور باشند فارغ از مسائل جناحی، سلیقه‌ای و سیاسی قابل دفاع هستند.

حجت اسلام آزادی خواه وزیر علوم را در کار بدون حاشیه دانست و بیان کرد: کار در امور دانشگاه به خوبی پیش می رود و برای انسجام بخشی دانشگاه ها یکپارچه سازی کار زیادی وجود دارد

وی به باقی ماندن هویت مستقل دانشگاه ملی ملایر در بحث یکپارچه سازی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: بحث هایی برای زیرمجموعه قرار گرفتن دانشگاه ملایر برای دانشگاه بوعلی مطرح شد که د در ساختار جدید پردیس سازی، دانشگاه ملایر با هویت مستقل باقی خواهد ماند.

نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی گفت: در این اقدام وزارت علوم جایگاه پیام نور نیز در جای خود باقی است هر چند در در سطح در کلان کشور انتقادهایی به سیستم پیام نور وجود دارد.

وی با تبریک به محمدقاسم ترکاشوند اظهار کرد: دکتر مرادی در این مدت ۴ سال یکی از بی حاشیه ترین مدیران شهرستان بودند که اقدامات خوبی را نیز انجام دادند.

حجت الاسلام آزادی خواه وفاق و همدلی مدیران و مسئولان شهرستان را بی نظیر دانست و تاکید کرد: امید است مدیر جدید دانشگاه از حاشیه به دور باشد و کار علمی را انجام داده به حوزه پژوهش توجه بیشتری داشته باشد چرا که در این حوزه نیاز به کار بیشتر است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار