نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. شهريور 1398 - 9:20   |   کد مطلب: 27418
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ملایر گفت: در ۵ ماهه نخست امسال هزار و ۷۸۹ واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ بابک بختیاری، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ملایر با اشاره به کاهش ۱۲.۶ درصدی ولادت در ۵ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزود: بر اساس تفکیک گروه سنی مادران، ۶ مورد واقعه ولادت در گروه سنی ۱۰ تا ۱۴ سال به ثبت رسیده است.

او با بیان اینکه امسال از این تعداد ۳ مادر ۱۳ ساله و ۳ مادر ۱۴ در شهرستان ملایر نوزادآوری داشتند، ادامه داد: همچنین امسال ۱۵۶ مورد فرزندآوری در مادران گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال ملایر بر ارائه آمار کودک همسری در این شهرستان،گفت: این ازدواج‌ها در دفاتر ثبت ازدواج، ثبت می‌شود و سامانه ما در حال حاضر قابلیت رصد ازدواج‌های زیر سن قانونی را ندارد.

بختیاری  به ثبت هزار و ۱۳۰ مورد ازدواج در ۵ ماهه امسال اشاره کرد و گفت: آمار ازدواج‌های ثبت شده در مدت مشابه پارسال هزار و ۹۲ مورد بوده که ثبت واقعه ازدواج نسبت به مدت مشابه امسال ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

او آمار واقعه طلاق ثبت شده در ملایر را از ابتدای سال تاکنون ۲۵۸ مورد عنوان کرد و با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۲۸۹ مورد واقعه طلاق ثبت شده بود، ادامه داد:  آمار ثبت واقعه طلاق نسبت به مدت مشابه پارسال    ۹.۳ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ب

منبع : ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار