نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. شهريور 1398 - 8:07   |   کد مطلب: 27403
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از جابجایی ۱۹۷ هزار و ۸۲۲ مسافر در پنج ماهه امسال توسط اداره راه و حمل و نقل جاده ملایر خبر داد.
اتوبوس

به گزارش ملایری‌ها، سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: این اقدامات در راستای خدمات‌دهی مناسب و باکیفیت به مردم توسط نیروهای این اداره انجام می‌‌شود.

وی تعداد سفرهای صورت گرفته توسط حمل و نقل جاده‌ای شهرستان را در پنج ماهه امسال 17 هزار و 760 دانست و گفت: در این تعداد سفر 197 هزار و 822 مسافر جابجا شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر تعداد بارنامه‌ها را در این مدت 49 هزار و 356 مورد دانست و گفت: تناژ حمل شده در این زمینه توسط این تعداد بارنامه 764 هزار و 889 مورد بوده است.

وی تعداد پرونده‌های عبور را 389 مورد و تعداد اضافه تناژ را 168 فقره دانست و از اختصاص 250 میلیون تومان در راستای رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی رفاهی اسلام‌آباد از محل اعتبارات ملی در پنج ماه امسال خبر داد.

صفوی‌زاده گفت: اختصاص 350 میلیون تومان برای رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی رفاهی رهسپاران محور آورزمان از محل اعتبارات ملی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

وی با اشاره به اضافه کردن دو دستگاه اتوبوس فعال در مسیر ملایر ـ همدان افزود: امسال 6 هزار و 82  مورد برگه معاینه فنی خودرو توسط مرکز معاینه فنی صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به جایگزین کردن 6 دستگاه اتوبوس مدل بالا در راستای خدمات بهتر به مردم خاطرنشان کرد: ایجاد روشنایی محورها، آسفالت و لکه‌گیری و تعویض تابلوها، ساخت پل و... از دیگر اقدامات در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار