پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

23. شهريور 1398 - 23:32   |   کد مطلب: 27396
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۳۰ کیلوگرم تریاک به همراه لفافه در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و یزد کشف شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از نافع؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور می کند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از خُرد شدن مواد مخدر در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همدان و یزد، خودرو سنگین قاچاقچیان شناسایی و در بازرسی از آن، ۳۰ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و یک متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز از دستگیری ۲ قاچاقچی، پنج قاچاقچی خُرد فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و جمع آوری ۱۶ معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ هادی قزوینه افزود: در راستای اجرای طرح جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، در ۲ روز گذشته کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان و انجام اقدامات اطلاعاتی در شهر همدان قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: با چند عملیات ضربتی، ۲ قاچاقچی که اقدام به انتقال مواد مخدر "گُل" از یکی از استان غربی به همدان می کردند و پنج توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر آماده به فروش، ۲ ترازو و یک عدد پایپ کشف شد.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: در این ماموریت، یک دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت توقیف و همچنین ۱۶ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ شدند.

یک هزار و ۹۰۳ کیلوگرم مواد مخدر چهار ماهه ابتدایی امسال در همدان کشف شده که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار