نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. شهريور 1398 - 23:31   |   کد مطلب: 27395
فرماندار همدان گفت: ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج با برخورداری از بهترین امکانات، شایسته میزبانی رویدادهای مهم فراملی است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از نافع؛ حسین افشاری روز شنبه در بازدید از ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج محل برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا اظهار داشت: این رقابت ها از اهمیت فراوانی برای کشورمان برخوردار است و بر میزبانی شایسته از تیم ها تاکید داریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه تمام تجهیزات ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج از سطح حرفه ای برخوردار است و مشکلی بابت میزبانی نیست.

افشاری خاطرنشان کرد: برای پذیرایی از تیم ها و برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.

وی یادآور شد: مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی از کامل ‌ترین و بروزترین مجموعه‌های ورزشی کشور است و با برگزاری مسابقات مختلف و میزبانی از اردوهای تیم ملی ظرفیت این مجموعه باید به نحو مطلوبی معرفی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان نیز در این بازدید گفت: مجموعه ورزشی شهید علیرضا حاجی بابایی با ظرفیت ۱۰ هزار نفر، دارای سالن ورزشی یک هزار و ۵۰۰ نفره، سالن کشتی، سالن اسکواش، سالن ورزش‌های رزمی و ژیمناستیک، مهمانسرای ورزشکاران، استخر تمرینی سرپوشیده، سالن بدنسازی و سالن پینگ پنگ و هتل ورزش است.

ملیحه براز افزود: مساحت این مجموعه ورزشی ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع بوده و برای ساخت آن ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ورزشگاه امکانات لازم برای برگزاری مسابقات ملی و فراملی از جمله بازی‌های آسیایی را دارد.

وی بیان کرد: سازه مجموعه ورزشی شهید حاج‌ بابایی اسکلت فلزی و دارای زمین چمن طبیعی با سیستم آبیاری اتوماتیک، دستی و سیستم زهکشی است.

مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا از ۲۷ شهریورماه در همدان آغاز می‌شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در رقابت های مقدماتی آسیا با تیم های افغانستان، مالدیو و فلسطین هم گروه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار