نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. شهريور 1398 - 8:49   |   کد مطلب: 27376
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.
لوازم و تحریر ایرانی

به گزارش ملایری‌ها؛ پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح «مهر تحصیلی» در شهرستان ملایر اظهار کرد: این طرح چند سال است که در راستای نیت واقف و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح نیز امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی اجرا خواهد شد گفت: توزیع بسته‌های مهر تحصیلی از 23 شهریورماه در بین دانش‌آموزان نیازمند ملایر شروع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه 3 هزار بسته در قالب طرح مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود افزود: این بسته‌ها شامل لوازم‌التحریر و کیف است.

وی افزود:از این تعداد  350 بسته بین دانش‌آموزان بخش سامن، 450 بسته بین دانش‌آموزان بخش جوکار و مابقی نیز بین دانش آموزان ابتدایی و متوسطه بخش مرکزی توزیع می شود.

 جعفری با بیان اینکه اوقاف ملایر امسال برای طرح مهر تحصیلی 500 میلیون تومان هزینه کرده است تصریح کرد: این اعتبار در قالب توزیع بسته‌های مهر تحصیلی و کمک‌هزینه برای دانش‌آموزان نیازمند است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز 3 هزار بسته در قالب مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد گفت: مبلغ هزینه شده برای این تعداد بسته 180 میلیون تومان بوده است.

جعفری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اوقاف ملایر آمادگی خود را برای ساخت کلینیک تخصصی اعلام کرده افزود: یکی از شرایط ما در احداث این مراکز با توجه به نیت واقف مداوای رایگان بیماران نیازمند است.

 وی اضافه کرد: در صورتی که سازمان مجوز لازم را برای ساخت این کلینیک صادر کند اوقاف آمادگی لازم را در قالب تفاهمنامه برای ساخت این مرکز درمانی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار