نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. شهريور 1398 - 20:41   |   کد مطلب: 27364
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری همایش «رهروان زینبی» در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور بانوان ملایری خبر داد.
رهروان زینبی

به گزارش ملایری‌ها؛ پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برگزاری طرح «بصیرت عاشورایی» در 10 بقعه متبرکه شهرستان اظهار کرد: این برنامه از ابتدای ماه محرم در بقاع شاخص شهرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 10 نفر از روحانیون اعزامی و بومی در این طرح شرکت دارند گفت: برگزاری خیمه‌های معرفت در دو بقعه امامزاده عبدالله(ع) ملایر و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) از جمله برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه ملایر در ماه محرم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر افزود: همچنین در سایر بقاع نیز برنامه‌های عزاداری برگزاری نماز جماعت و... در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری طرح همایش «احلی من العسل» با همکاری سایر نهادها در حسینیه سیدالشهدا با حضور نوجوانان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی نیز در پارک سیفیه از محل موقوفات سیف‌الدوله با همکاری سپاه، شهرداری و سایر نهادها برگزار شد.

جعفری با بیان اینکه در راستای نیت واقفان 4 هزار نفر از نیازمندان شهرستان اطعام می‌شوند افزود: اطعام‌دهی در شب‌های جمعه در طول سال بر اساس نیت واقف انجام می‌شود به طوری که سالانه 24 هزار نفر اطعام می‌شوند.

وی از مساعدت 9 میلیون تومانی اداره اوقاف در مراسم تاسوعای پری‌زنگنه خبر داد و گفت: در سایر بقاع متبرکه نیز برنامه‌های محرم در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری همایش رهروان زینبی در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) در روز سوم شهادت امام حسین(ع) خبر داد و گفت: این همایش با حضور بانوان ملایری با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و همنوایی با حضرت زینب کبری(س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هرسال اداره اوقاف مساعدت‌ لازم در برپایی موکب حضرت زهرا(س) در ملایر را دارد خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته اوقاف کمک لازم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در موکب خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار