نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. شهريور 1398 - 8:46   |   کد مطلب: 27359
معاون خدمات شهرداری ملایر از اجرای طرح تفکیک پسماندها از ابتدای شهریورماه امسال در شهر ملایر خبر داد.
تفکیک زباله

به گزارش ملایری‌ها؛ مجتبی داوری در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به قانون مدیریت پسماندها و اجرای آن اظهار کرد: شهرداری ملایر پس از تلاش بی‌وقفه در حوزه معاونت خدمات شهری برای تفکیک پسماندها در مبدا زمینه اجرای این بند مهم را فراهم کرد.

وی از اجرای طرح تفکیک پسماندهای شهر ملایر از ابتدای شهریورماه خبر داد و گفت: پس از چندین مرحله انتشار فراخوان عمومی از بین واجدین شرایط عملیات اجرایی این طرح از ابتدای شهریورماه آغاز شد که این رویداد مهم زیست‌محیطی در نوع خود بی‌نظیر است.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر با بیان اینکه تفکیک زباله‌های تر و خشک امر مهمی است افزود: چیدمان حمل و نقل پسماندها به گونه‌ای طراحی شده که شهروندان امکان تحویل پسماندهای تفکیک شده را به مامورین شهرداری نداشته و پسماندها به صورت مخلوط جمع‌آوری می‌شدند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح یکی از مهم‌ترین دغدغه مردم و مسوولان شهر رفع ‌شد گفت: شهروندان، نهادها و مراکز تولیدکننده پسماندهای انبوه می‌توانند به روش‌های مختلف پسماندهای خود را تحویل دهند.

داور‌ی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند پسماندهای قابل بازیافت خود را به مجری طرح به نام شرکت تجاری «پیک پارک»‌ ملایر تحویل و به ازای آن پول نقد یا کالا تحویل بگیرند.

وی افزود: انتظار می‌رود هر یک از شهروندان با  پذیرش وظیفه شهروندی خود شهرداری را در اجرای این طرح یاری کرده و نقش موثر خود را در اجرای این پروژه مهم زیست محیطی ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار