پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

14. شهريور 1398 - 13:58   |   کد مطلب: 27351
با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی؛
5 پروژه بیمارستان تامین اجتماعی ملایر افتتاح شد
با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی 5 پروژه بیمارستان تامین اجتماعی ملایر با اعتباری بالغ بر11 میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح شد.
افتتاح پروژه های بیمارستان غرضی

به گزارش ملایری‌ها؛  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های بیمارستان غرضی ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان ملایر اظهار داشت:  در این چهار سال تحول چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان ملایر انجام شده است و ملایر در این بخش جهشی بزرگ داشته است.
محمد کاظمی به دعوت از وزیر بهداشت برای حضور در ملایر اشاره کرد و گفت: از دکتر نمکی برای افتتاح 22 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان دعوت شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان غرضی تاکید کرد: علی رقم این اقدامات در بحث تامین متخصصین و فوق تخصصان و نیازهای تخصصی اقدامات خوبی صورت نگرفته است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای  اینکه از  امکانات ایجاد شده  و هتلینگ بیمارستان بهتر استفاده کنیم نیازمند جذب پزشک متخصص و فوق تخصص داریم که اقدامات این مجموعه به خوبی نمایان شود.
وی به سفر سفر آقای ربیعی وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به ملایر  در سال 96 اشاره کرد و گفت: در آن سفر قول هایی برای ساخت کلینیک تخصصی در ملایر داده شد و دستورات و پیگیری هایی نیز انجام شد و حتی چند تیم کارشناسی در ملایر حضور یافتند اما تا کنون اقدامی نشده است.
کاظمی ساخت کلینیک تخصصی را یکی از نیازها و درخواست های شهرستان عنوان و بیان کرد: از معاون درمان سازمان تامین اجتماعی درخواست شده این امر را در دستور کار سازمان قرار دهند.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین کلینیک تخصصی را از نیارهای اصلی ملایر عنوان کرد و گفت: برای ساخت کلینیک تخصصی از ظرفیت اوقاف شهرستان می توان بهره برد.
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه تاکید کرد: وقف یک فاکتور ویژه در شهرستان  است و با توجه به اینکه  بخش قابل توجهی از نیت وقف مرحوم سیف الدوله در زمینه درمان است می توان از این بحث در ساخت کلینیک تخصصی استفاده کرد.
وی گفت: از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مصوبه ای دریافت کرده و اوقاف می تواند از صفر تا صد ساخت و هزینه های جاری این مرکز را تقبل کند و فقط در دو بخش  سند ملکیت و تخفیف ها برای نیازمندان بحث دارند.
حجت الاسلام آزادی خواه با مراجعه متعدد بیمه شدگان تامین اجتماعی به بیمارستان و درمانگاه غرضی اشاره کرد و گفت: درمانگاه این بیمارستان بسیار شلوغ می شود که این حجم باعث شده رضایت مندی کم شود.
وی جذب پزشکان متخصص را یکی دیگر از نیازهای بیمارستان عنوان کرد و گفت: اگز نیاز به ورود نماینده های مجلس برای این مسئله باشد حتما ورود پیدا می کنیم.
گفتنی است همزمان با حضور  معاون درمان سازمان تامین اجتماعی  5 پروژه شامل ساختمان انبار دارویی در مساحت یک هزار متر مربع و با اعتبار 45 میلیارد ریال، ساختمان مسجد و اداری فرهنگی در مساحت یک هزار و 800 متر مربع و اعتبار 35 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی زایشگاه با هزینه 11 میلیارد ریال، تعمیرات اساسی اتاق عمل و مرکز استریل با اعتبار 10 میلیارد ریال و مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن با هزینه تعمیرات 5 میلیارد ریال و هزینه پزشکی 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار