نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. شهريور 1398 - 13:57   |   کد مطلب: 27350
فرماندار ملایر گفت: در بیمارستان غرضی ملایر و در حوزه رادیولوژی، جراح مغز و اعصاب، ارتوپدی، گوش و حلق بینی ، دندانپزشکی، بیهوشی و نورولوژی نیازمند پزشک متخصص هستیم.
ولدی فرماندار ملایر

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های بیمارستان غرضی ملایر با اشاره به مهمترین نیازهای بیمارستانی ملایر اظهار داشت: بیمارستان غرضی ملایر 24 سال سابقه فعالیت اقدامات خوبی در ملایر انجام داده است.

وی به استقرار  160 تخت در بیمارستان غرضی اشاره کرد و گفت: بحث ارتقا هتلینگ، فضاسازی و زیباسازی داخل بخش ها، خرید تجهیزات پزشکی جدید همچون رادیولوژی،  سی تی اسکن و سونوگرافی از  اقدامات خوب انجام شده و در این مرکز درمانی است که رضایت ارباب رجوع از خدمات این مرکز را داشته است.

فرماندار ملایر گفت: این بیمارستان در حوزه های مختلف رتبه های برتر کشوری و استانی را کسب کرده و مراجعه 6 هزار نفر به این بیمارستان نشان دهنده این است باید خدمات بهتری در این مرکز انجام شود.

 وی مشکل نبود متخصص در برخی از رشته های درمانی را از نیازهای این بیمارستان بیان کرد و گفت: با توجه به تمامی زیرساخت های موجود در بیمارستان، این خدمات بدوم حضور  متخصص فایده ای ندارد.

ولدی گفت: در بیمارستان غرضی ملایر و  در حوزه رادیولوژی، جراح مغز و اعصاب، ارتوپدی، گوش و حلق بینی ، دندانپزشکی، بیهوشی و نورولوژی نیازمند پزشک متخصص هستیم.

وی گفت: جمعیت شهرستان 300 هزار نفر است و در حوزه بهداشت و درمان وضعیت خوبی داریم و کارهای خوبی نیز در طی این سال ها انجام شده است.

وی گفت: در شهرستان 130 هزار بیمه شده تامین اجتماعی داریم و یکی دیگر از درخواست ها ارائه خدمات در ساعات بعداز ظهر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار