نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. شهريور 1398 - 8:57   |   کد مطلب: 27348
مسوول هیات سید الشهدای ملایر گفت:یک هزار و ۵۰۰ دست لباس شیر خوارگان حسینی توسط هیات سید الشهدا در ملایر توزیع می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «منوچهر صحرانورد» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت: همایش شیرخوارگان حسینی  همزمان با سراسر کشور جمعه پانزدهم شهریور ماه امسال در حسینیه سیدالشهدای ملایر برگزار می شود.

 مسئول حسینیه سیدالشهدای ملایر با بیان اینکه در چند نقطه دیگر   شهرستان  همایش  شیرخوارگان حسینی ملایر برگزار می‌شود گفت محوریت این برنامه در حسینیه سیدالشهدا است.

وی از توزیع یک هزار و ۵۰۰ دست لباس شیرخواران در این همایش در بین شرکت کنندگان در این همایش خبر داد و گفت: پیش‌بینی بینی می شود بیش از ۴ هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

 وی با بیان اینکه هیئت سیدالشهدا ملایر با قدمتی دیرینه برنامه‌های مختلفی را در ایام محرم دارد تصریح کرد: توزیع ۱۰ هزار غذا در روز عاشورا ،برگزاری برنامه های عزاداری در دهه اول محرم، شام غریبان اربعین حسینی بیست و هشتم صفر و مناسبتها از برنامه‌های ماه محرم و صفر در حسینیه سیدالشهدا است.

وی گفت:  هزینه‌های برگزاری مراسمات در ایام ماه محرم و صفر در این هیئت از سوی خیران و نذورات مردم تامین می‌شود .

وی با بیان اینکه برنامه های عزاداری هیئت سیدالشهدا ملایر با حضور مداحان معروف سخنرانان جسته برگزار می‌شود گفت: حسینیه سیدالشهدای ملایر میزبان دلسوختگان حسینی در ایام محرم است.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار