نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. شهريور 1398 - 8:55   |   کد مطلب: 27347
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از اعزام ۹۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد به مشهد مقدس در قالب طرح «شوق زیارت» خبر داد.
مشهد

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: یکی از طرح‌های کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان زیر پوشش این نهاد در اجرای طرح  «شوق زیارت» برای کسانی است که تاکنون به سفرهای زیارتی نرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح چند سال است که در حال اجراست افزود: در این راستا با کمک خیران و نیکوکاران هزینه سفر به مکان‌های زیارتی از جمله قم، جمکران و مشهد مقدس فراهم می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ ملایر از اعزام 90 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد به سفر مشهد مقدس در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این افراد که زیارت اولی بودند به مدت یک هفته به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: برای این سفر مبلغ 23 میلیون تومان از سوی خیرین و کمیته امداد هزینه شده که هزینه هر شخص 260 هزار تومان بوده است.

کرمی‌مقدم به اعزام 44 نفر به سفر زیارتی قم و جمکران اشاره کرد و گفت: در طول سال چند دوره اعزام مددجویان به مکان‌های مقدس را در قالب این طرح خواهیم داشت.

وی اضافه کرد:  معمولاً همه ساله بیش از 200 نفر از مددجویان  ملایری که تاکنون به سفرهای زیارتی مشهد و قم نرفته و به عنوان زیارت اولی هستند به مشهد مقدس و دیگر مکان‌های زیارتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار