نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. شهريور 1398 - 8:08   |   کد مطلب: 27329
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رفع مشکلات مربوط به تأمین آب شرب و کشاورزی، تکمیل طرح هادی و بهسازی روستای حمزه‌لو، موضوع احداث سد خاکی در این منطقه، در دستور پیگیری قرار گرفت.
سد خاکی

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت‌و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: پیرو بازدید که در فروردین ماه سال جاری از این روستا داشتیم و با اهالی دیدار کردیم، رسیدگی و تحقق این امر جدیت گرفت تا مشکلات ساکنان این روستا مرتفع شود.

وی اظهارکرد: در سفر مهندس آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به ملایر با بررسی جامع مساله و اتخاذ تدابیر مقتضی اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال برای احداث سد خاکی اختصاص یافت و از ابتدای شهریور ماه ۹۸ عملیات اجرایی احداث سد، آغاز شد.

نماینده ملایر در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار و نشست خود با حاجی ‌میرزایی، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، اشاره و اظهارکرد: در این نشست با اشاره به گستردگی مسایل و مشکلات وزارت آموزش و پرورش، بر پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان و معلمان تاکید کردیم.

وی با بیان اینکه نقش تعلیم و تربیت در اداره کشور برجسته است، افزود: در این دیدار توسعه آموزش های کاربردی و توجه ویژه به مهارت افزایی دانش‌آموزان را نیاز جدی کشور عنوان کیدیم . خواستار توجه ویژه و رسیدگی به این موضوع شدیم.

نماینده ملایر استفاده از متخصصین و کارشناسان مجرب را در برنامه‌ریزی‌های کلان آموزشی مهم ارزیابی کرد و سلیقه ‌گرایی و گریز از ضابطه‌ها و قانون را اسباب تضییع منابع و فرسایش دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار