نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مرداد 1398 - 18:21   |   کد مطلب: 27251
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از توقیف 4 هزار و 400 کیلوگرم مرغ بدون مجوز قانونی توسط پلیس ملایر خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از خروج گوشت مرغ از شهرستان ملایر، با انجام کار اطلاعاتی تعداد 2 محموله مرغ توسط دو یگان انتظامی ملایر شناسایی و قبل از خروج توسط مأموران متوقف شد.
مرغ
به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ محمدباقر سلگي در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در همین ارتباط یک دستگاه کامیونت ایسوزو به رانندگی یک نفر حامل 3 تن و 200 کیلو مرغ توسط پاسگاه انتظامی جوکار و یک دستگار خودروی نیسان به رانندگی یک نفر حامل یک تن و 200 کیلو مرغ فاقد مجوز توسط پالسگاه انتظامی زمان آباد متوقف و به علت نداشتن مدارک و مجوز قانونی طی تشکیل پرنده هر دو نفر راننده تحویل مراجع قضائی شدند.
 
وی تصریح کرد: توجه به رعایت قانون در فعالیت های اقتصادی و دفاع از حقوق شهروندان یک امر لازم الاجراست و با هرگونه قانون شکنی، با اشرافیت کامل اطلاعاتی برخرود لازم قاطعانه صورت میگیرد.
 
سلگی در ادامه از کشف 5 فقره سرقت احشام خبر داد و اظهارکرد: به دنبال وقوع سرقت های متوالی احشام در سطح شهرستان و عدم کشف سرقت های موصوف با انجام کار اطلاعاتی، علمی موثر و شبانه روزی از مجرمان سابقه دار توسط مأموران پلیس آگاهی، متهم مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی شناسایی شد.
 
فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی انجام تحقیقات تخصصی نامبرده به تعداد 5 فقره سرقت احشام از 5 روستای شهرستان اعتراف کرد، گفت: در همین رابطه ضمن تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.
 
سلگی همچنین با اشاره به کشف 680گرم مواد مخدر شیشه و دستگیری یک نفر در ملایر، ادامه داد: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در محلات آلوده به مواد مخدر و در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر، مخفیگاه یکی از توزیع کنندگان موادمخدر صنعتی شناسایی شد.
 
وی با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از این مخفیگاه مقدار 680 گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و ضمن تشکیل پرونده، متهم  برای بررسی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: یکی از اصلی ترین مطالبات آحاد جامعه از پلیس، مقابله با مظاهر علنی فساد و توزیع و خرده فروشی موادمخدر در سطح جامعه است و این مأموریت مهم به طور مستمر و با جدیت در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار