نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مرداد 1398 - 18:14   |   کد مطلب: 27249
اشاره به اینکه بسیاری از افراد و هیئات مذهبی چند روز مانده به محرم به استقبال محرم می‌روند در صورتی که نباید در این زمینه بدعت ایجاد کنیم گفت: پرچم عزای امام حسین(ع) باید از همان روز اول محرم برپا شود.
امام جمعه ملایر

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری بعد از ظهر امروز در مراسم جشن غدیر در بیمارستان غرضی ملایر ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: عید غدیر از بزرگترین اعیاد دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه دین بدون امامت و ولایت ناقص است گفت: با واقعه غدیر نعمت بر مسلمانان و شیعیان تمام شده و در روز قیامت نیز خداوند از نعمت ولایت سوال خواهد کرد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امامت و ولایت نعمت ما شیعیان است و ولایتمدار واقعی کسی است که پیرو امیرمومنان باشد اظهار کرد: اسلام بدون ولایت امیرمومنان، اسلام آمریکایی، داعشی و ارتجاعی است.

وی با بیان اینکه اسلامی که در آن امامت و ولایت باشد دشمنان را ناامید می‌کند گفت: ولایتمداری تنها دوست داشتن اهل بیت(ع) نیست مرحله بالاتر از آن اطاعت از امر آنهاست.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه راه درست و اصلی ولایتمداری را به خوبی نشان داده است افزود: اگر می‌خواهید امیرمومنان(ع) را بشناسید باید زیارت غدیریه را بخوانید.

وی با اشاره به اینکه یک مدیر ولایی باید ویژگی‌هایی داشته باشد گفت: مدیر ولایی کسی است که خودش را خدمتگزار مردم بداند و عهدی که با خدا بسته را هرگز زیر پا نگذارد.

برقراری با بیان اینکه ولایت با امیرمومنان(ع) شروع می‌شود و مقطعی نیست افزود: ولایت‌ تا قیامت ادامه دارد و در دوران غیبت نیز ولی فقیه در بین مردم ولایت جامعه را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اعمال غدیر در این روز بزرگ و لزوم پاسداشت آن تصریح کرد: در عید غدیر اطعام‌دهی، دیدار سادات، دید و بازدید و... بسیار سفارش شده است.

امام جمعه ملایر بر لزوم برگزاری جشن‌های دهه ولایت به صورت ویژه تاکید کرد و گفت: در دهه ولایت سردرب ادارات و سطح شهر باید مزین به نام امیرمومنان باشد و این در این امر در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد و هیئات مذهبی چند روز مانده به محرم به استقبال محرم می‌روند در صورتی که نباید در این زمینه بدعت ایجاد کنیم گفت: پرچم عزای امام حسین(ع) باید از همان روز اول محرم برپا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار