نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مرداد 1398 - 8:18   |   کد مطلب: 27227
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان:
همایش پیاده‌روی ملایر روی آنتن شبکه 3 و برنامه صبح و نشاط
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط جمعه هفته جاری در ملایر برگزار می‌شود.
همایش پیاده روی

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سبزواری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملایر اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط با اهدا جوایز نقدی و غیرنقدی و پخش مستقیم و زنده از شبکه سوم سیما برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش روز جمعه ۲۵ مرداد ماه در بام شهر جهانی انگور و مبل و منبت با حضور پرشور خانواده‌های ملایری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به لزوم حمایت مدیران شهرستان‌ها از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی گفت: انتظار می‌رود در شهرستان‌ها با همکاری و حمایت ارگان‌های مختلف بتوانیم شاهد برگزاری باشکوه‌تر همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی باشیم.

سبزواری خاطرنشان کرد: پیاده‌روی‌ها ارزان‌ترین و در دسترس ترین نوع ورزش است که با حداقل امکانات و با لباس‌ها و کفش‌های معمولی و مسیر معمولی قابل‌اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری همایش های مختلف بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی همایش های متعدد پیاده‌روی را در سطح شهر و استان همدان برگزار کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد: تا پایان سال ۹۸ نیز برگزاری چندین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را در دستور کار داریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار