پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

24. مرداد 1398 - 8:15   |   کد مطلب: 27226
فرماندار ملایر از در نظر گرفتن پنج منطقه در ملایر برای فروش مبل در جشنواره مبل و منبت خبر داد.
ولدی فرماندار ملایر

به گزارش ملایری‌ها؛ قدرت‌الله ولدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه بیش از 4 هزار کارگاه کوچک و بزرگ تولید مبل و منبت و فعالیت دارند اظهار کرد: بیش از ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در هنر مبل و منبت در شهرستان ملایر فعالیت دارند،

وی با اشاره به ظرفیت‌های ملایر گفت :سومین جشنواره مبل و منبت ملایر از 21 مردادماه تا یکم شهریور به مدت 10 روز در ملایر در حال اجراست.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به اینکه جشنواره امسال با سال گذشته تفاوت‌های زیادی دارد افزود: به هر خریداری که در طول جشنواره از ملایر خربد کند طبق تفاهمنامه‌‌ای که با صندوق کار آفرینی امید انجام شده 15 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پایین ارایه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم در شهرستان ملایر از معبر گردشگری به مقصد گردشگری برسیم و معیشت مردم را رونق ببخشیم گفت: 9 هزار ثانیه تبلیغات سومین جشنواره ملی و مبل و منبت از شبکه‌های ملی پخش شد.

ولدی ادامه داد: پخش دو شب جشنواره در برنامه شب فیروزه‌‌ای و همایش پیاده‌روی خانوادگی استان در ۲۵ مرداد ماه از جمله برنامه‌های سومین جشنواره مبل و منبت در ملایر است.

وی با بیان اینکه همه امکانات برای برگزاری جشنواره مهیا شده است تصریح کرد: تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ تخت در مدارس ،خوابگاه‌ها و مراکز مختلف برای اسکان مسافران در سح شهرستان آماده شده است.

ولدی راه‌اندازی قطار گردشگری در روزهای 29 و 31 مردادماه از سمت تهران به ملایر در زمان جشنواره را از دیگر برنامه‌های جشنواره برشمرد و تصریح کرد: پنج نقطه شامل فروشگاهای مختلف در 32 متری مطهری، خیابان کارخانه قند، شهرک حاجی‌آباد ، بلوار شهید بهشتی و بلوار سیفیه نیز برای فروش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار