نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مرداد 1398 - 21:23   |   کد مطلب: 27219
اختلال در ۱۱۸ زمان مدتی هست که مشترکان همدانی را کلافه کرده است و همگان خواستار رسیدگی به این امر از سوی مسئولین مرتبط هستند.
118

به گزارش ملایری‌ها به نقل از عصرهمدان؛اصولا هر شهروندی در هر جای شهر نیاز به شماره تلفنی نیاز داشته باشد با شماره گیری۱۱۸ و کمتر از چند دقیقه به شماره مورد نظر دسترسی پیدا می کند، اما مدتی است ۱۱۸ شهر همدان با اختلال مواجه شده است.

یکی از مخاطبان ۱۱۸ خبرگزاری ها و مطبوعات هستند که به تلفن های ادارات و … احتیاج دارند و یکی از ضروری ترین نیازهای آنهاست علاوه بر آن نیز شهروندان از ۱۱۸استفاده های زیادی دارند

در این رابطه خبرنگار یکی از خبرگزاری ها به عصرهمدان گفت: جندی است برای ارتباط با ۱۱۸ با مشکلات زیادی مواجه هستیم به طور مثال امروز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ ظهر بعد از بیش از ۲۰ تماس با ۱۱۸بالاخره بعد از یکساعت معطلی موفق شدیم یا این سامانه تماس بگیریم که کمتر از چند دقیقه این تماس قطع شد و شماره مورد نظر که قبلا از ۱۱۸ گرفته شده بود، داده نشد و عنوان کردند شماره ای نداریم .

وی ادامه داد: بدنبال این تماس برای پیگیری چندین شماره که قبلا از ۱۱۸ گرفته شده بود تماس حاصل شد و جوابی دریافت نکردیم.

در ادامه فریدون حسن پور، مدیر روابط عمومی مخابرات همدان در خصوص اختلال در سامانه ۱۱۸ گفت: چند روزی است که این مشکل برای سامانه ۱۱۸ ایجاد شده است و چون به دنبال ارتقا است و سیستم ها به صورت متمرکز درآمده اند شاهد این مشکلات هستیم .

وی عنوان کرد: مشترکانی که در پیک کاری پر ترافیک تماس می گیرند معمولا دچار مشکل می شوند .

مدیر روابط عمومی مخابرات همدان  درباره نبود برخی شماره ها درسامانه ۱۱۸ گفت: برخی شرکتها و مشتریان که مبالغ خود را پرداخت نکردند از لیست حدف شدند و در سامانه وجود ندارند مثلا مدارس غیر انتفاعی و مطب های پزشک و شرکت های خصوص باید حتما پول پرداخت کنند و فقط مراکز دولتی در لیست 118 قرار دارند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار