نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مرداد 1398 - 8:30   |   کد مطلب: 27201
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از 14 کیلوگرم تریاک، شیشه و هروئین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدباقر سلگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در همدان از کشف 14 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در شهرستان ملایر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و با اشرافیت اطلاعاتی لازم، سه طرح ضربتی اجرا شد.

وی گفت: در مأموریت اول، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی از اقدام یک توزیع کننده مواد مخدر برای عبور یک محموله به این شهرستان مطلع و با اقدام به موقع خودروی این قاچاقچی قبل از ورود به شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در بازرسی از خودروی این فرد، 14 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

وی افزود: در مأموریت دوم، مأموران با اجرای طرح پاکسازی در نقطه‌ای از پیش تعیین شده با دستگیری 6 معتاد، 24 گرم هروئین ، 28 گرم تریاک، دو گرم شیشه و 20cc متادون کشف کردند.

سلگی تصریح کرد: در سومین مرحله از اجرای این طرح در نقطه آلوده به توزیع مواد مخدر با دستگیری یک متهم، 50 گرم تریاک، 31 گرم هروئین و بیش از یک گرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

وی ادامه داد: در همین ارتباط مأموران کلانتری ازندریان نیز با شناسایی یک توزیع کننده مواد مخدر، دو گرم هروئین را از وی کشف و هر 9 متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه مبارزه موفق با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با سوداگران مرگ که زندگی اقشار مختلف مردم را در معرض خطر مرگ و نابودی قرار داده‌اند با اقتدار روزافزون متکی به اشرافیت اطلاعاتی و قدرت عملیاتی برخوردی قاطعانه خواهد داشت و این استراتژی یک اولویت راهبردی، حیات بخش و لازم‌الاجراست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار