نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. مرداد 1398 - 18:54   |   کد مطلب: 27195
مدیرعامل شرکت توزیع برق ملایر از تخصیص ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های برق‌رسانی ملایر در ۱۸ ردیف اعتباری خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فریبرز امیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر اظهار داشت: این اعتبارات از منابع داخلی و وزارت نیرو است که در ۱۸ پروژه مهم در شهرستان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به محل‌های هزینه این اعتبار بیان کرد: برای اصلاح بافت فرسوده شبکه برق شهر ملایر  ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان ملایر افزود: برای اصلاح خطوط بحرانی یک میلیارد تومان، توسعه و احداث بند دال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، توسعه و احداث شبکه برق شهری و روستایی یک میلیارد تومان، تجهیز شبکه‌های محورهای روستایی ۵۰۰ میلیون تومان و  رفع حریم و اصلاح خطوط ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی اجرای پروژه روشنایی بام ملایر را یکی از اولویت‌ها در شهرستان دانست و بیان کرد: برای روشنایی بام ملایر  ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و این پروژه اکنون در حال اجراست.

امیدی گفت: برای  برق‌رسانی به متقاضیان شهری و روستایی نیز ۸۰۰ میلیون تومان  اعتبار در نظر گرفته شده است و این پروژه‌های  تا پایان سا ۹۸ اجرایی می‌شوند.

وی به تقسیم شهرستان به دو منطقه برق خبر داد و گفت: شهرستان ملایر با توجه به گستردگی شبکه توزیع برق به دو منطقه که شامل بخش مرکزی و بخش نواحی تقسیم‌بندی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان ملایر افزود: منطقه یک شامل بخش مرکزی و منطقه دو شامل شهرهای زنگنه، اسلامشهر آق گل، سامن و جوکار است که مدیران آن نیز معرفی‌شده‌اند و ساختمان‌های آن نیز در محل پست شماره یک واقع در میدان تعاون در حال احداث است.

وی به وضعیت پیک مصرف در شهرستان اشاره و بیان کرد:  در ایام  پیک مصرف برق که از ۱۵ خرداد آغازشده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد و با همراهی مردم و مسئولین کمترین خاموشی‌ها را در شهرستان داشتیم.

امیدی گفت:  هر سال ابا توجه به اضافه شدن مشترکین شاهد افزایش پیک مصرف برق  بوده و پیک مصرف شهرستان در سال ۹۷ که ۱۱۳ مگاوات بوده به ۱۲۱ مگاوات افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به تصمیم وزارت نیرو و مشکلات کاغذ از ابتدای مهرماه دیگر قبض کاغذی صادر نشده و مشترکین برای دریافت قبوض از یکی از روش‌های  ارسال رمز یارانه، شماره تلفن همراه و ثابت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۱۲۱، مراجعه به وب‌سایت شرکت توزیع برق استان، مراجعه به دفاتر پیشخوان و استفاده از کد دستوری می‌توانند قبوض خود را دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان ملایر تعداد مشترکین این شرکت را در شهرستان ۱۲۶ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: مشترکین شرکت توزیع برق ۳۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارند که این بدهی در تمامی بخش‌های خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری و .. است.

وی با اشاره به توافق انجام‌شده با اوقاف برای احداث پست ۴ برق ملایر بیان کرد: این پروژه به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت واگذاری زمین در شهرک ولیعصر ۲۰ میلیارد توان در آن سرمایه‌گذاری اولیه انجام می‌دهیم.

امیدی به افتتاح دو  پروژه در ایام هفته دوت توسط شرکت توزیع برق ملایر اشاره کرد و گفت: این دو پروژه شامل روشنایی بام ملایر با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و اصلاح بافت فرسوده شهر ملایر با ۵ میلیارد تومان اعتبار است.

وی گفت: اصلاح نقاطی که دارای افت ولتاژ هستند یکی از اولویت‌های این اداره برق ملایر است که در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ملایر به ۲۲ سرقت از ابتدای سال در خطوط برق‌رسانی ملایر اشاره کرد و گفت: بیش‌ترین این سرقت‌ها مربوط به کابل های مسی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار