نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1398 - 22:18   |   کد مطلب: 27190
فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به اینکه متولی برقراری امنیت در جامعه نیروی انتظامی است، گفت: خبرنگاران بازوی توانمند نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت در جامعه هستند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ محمد باقر سلگی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت:  خبرنگاران بازوی توانمند نیروی انتظامی  در ایجاد احساس امنیت در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی علاوه بر  رویکرد برخورد با تخلفات رویکرد پیشگیرانه و اجتماعی نیز دارد، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 68 جلسه آموزشی تشکیل شده و تعداد 4 هزار و 850 نفر نیز در اماکن عمومی مختلف آموزش دیدند.

سلگی از افزایش 43 درصدی کشف مواد مخدر و متلاشی شدن هفت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در چهار ماهه ابتدای امسال خبر داد و افزود: کشف 23 هزار و 590 بسته سیگار قاچاق،  25 هزار و 120 لیتر سوخت، چهار محموله مرغ بدون‌ مجوز به وزن 11 هزار و 500  کیلوگرم و غیره را از دیگر اقدامات  نیروی انتظامی ملایر در بخش مبارزه با قاچاق کالاست.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر از دیگر اقدامات این نهاد را کاهش 45 درصدی وقوع سرقت منزل در چهار ماهه نخست امسال نسبت  به سال  قبل برشمرد و ابراز کرد: کاهش وقوع 8 درصدی سرقت اتومبیل ، کاهش 50 درصدی کیف قاپی، افزایش 25 درصدی سرقت احسان و کاهش 19 درصدی  وقوع نزاع فردی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی ملایر است.

سلگی با اشاره به کاهش 15 درصدی تلفات فوتی در حوزه برون شهری و کاهش 48 درصدی تصادفات جرحی درون شهری در چهارماهه ابتدای امسال بیان کرد: امسال در حوزه  درون شهری  صدر صد افزایش فوتی داشتیم  که خط قرمز و هشداری برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر فعلا با 10 درصد ظرفیت فعالیت دارند، گفت: از هفته  آینده  این دوربین‌ها به صورت صدر صدی عملیاتی شده و بر اساس تلفن آخرین مالک وسیله نقلیه تخلف وی به صورت پیامک به او اعلام‌می‌شود.

وی درباره پرونده هتک حرمت به روحانی آمر به معروف در شهرستان نیز عنوان کرد: طبق اسناد موجود و اعترافات  دو طرف دعوا، این پرونده شخصی بوده و ما طبق وظیفه آن را پیگیری می‌کنیم.

سلگی دفاع از ارزش‌ها و حمایت از عامران امر  به معرف و نهی از منکر  را از وظایف ذاتی نیروی انتظامی دانست و افزود:  قطعا اگر پای توهین و حمایت از عامر امر به معروف در کار  باشد  پیگیری‌های لازم را انجام‌می‌دهیم.

  فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قدرت نیروی انتظامی از مردم است و امیدواریم با مشارکت مردم  این قدرت افزایش یابد تا بتوانیم  آرامش و‌ امنیت  مطلوب‌تری را در شهرستان برقرار کنیم، مطرح کرد: برقراری آرامش و امنیت بر عهده نیروی انتظامی و احساس ایجاد این امنیت بر عهده رسانه‌ها و خبرنگاران است.

وی از آمادگی کامل شهرستان برای پذیرش  مسافران، گردشگران و  بازدید کنندگان شرکت در سومین جشنواره مبل و‌منبت ملایر خبر داد و تصریح کرد: درباره  برگزاری جشنواره، برقراری امنیت در شهر و افزایش ساعت کاری مشاغل در زمان جشنواره تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار