نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1398 - 22:13   |   کد مطلب: 27188
امام جمعه ملایر خطاب به مسئولان تاکید کرد: امروز بیش از گذشته به نسل جوان دانشمند، عالم، متعهد و انقلابی میدان دهید تا آمریکا را بر زمین بکوبند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: با استفاده از توان مهندسان ایرانی دست آمریکا و اذنابش را می توان قطع کرد و تحریم های آمریکا با شکست مواجه است.
امام جمعه ملایر با اشاره به عرضه بنزین صادراتی از طریق پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای نخستین بار گفت: صادرات سه هزار تن بنزین ضربه مهلکی بر تحریم آمریکا است.

وی با بیان اینکه صفر تا صد پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط مهندسان ایرانی ساخته شد افزود: وقتی دانشمندان جوان ایرانی این صنعت را بومی سازی می کنند، در سایر صنایع نیز می توانند پیش قدم شوند.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به فرموده های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قدرت آمریکا رو به افول است گفت: دانشمندان آمریکایی نیز این افول را گوشزد کرده اند که پیروزی ترامپ یکی از نشانه های افول آمریکا است.

وی با اشاره به بالا بودن آمار جرم و جنایت در آمریکا خاطرنشان کرد: اگر کسی آمریکا را بهشت برین معرفی کند، خیانت کرده است و نسل دانش آموخته و اندیشمند باید واقعیت های دنیای امروز را به نسل جوان معرفی کند.

خطیب جمعه ملایر همچنین به فرا رسیدن سالگرد پیروزی مقاومت ۳۳ روزه حزب الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز انصارالله یمن این مقاومت را در دست گرفته و نتیجه آن چراغ سبز نشان دادن عربستان و درخواست مذاکره با یمن از سر تسلیم است.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: ما نیز با آمریکا مذاکره نمی کنیم، مگر آنکه دستانش را از سر تسلیم بالا ببرد، در حالیکه امروز آثار تسلیم را از رفتار آمریکا می بینیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه و بزرگ شمردن این روز بیان کرد: عید قربان یکی از اعیاد اسلامی است که خداوند در این روز به حجاج دستور داد قربانی ذبح کنید و علاوه بر استفاده خودتان به فقرا نیز بدهید و در سنت حسنه قربانی هر سال سهیم شوید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار