نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مرداد 1398 - 8:07   |   کد مطلب: 27187
قدرت اله ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و همه‌ی پاسداران قلم و اندیشه تبریک گفت

 

به گزارش ملایری‌ها؛ متن کامل پیام فرماندار ویژه شهرستان ملایر به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

 جان نباشد جز خبر در آزمون / هر که را افزون خبر جانش فزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است
 
 هفدهم مرداد ماه یادآور خلق حماسه‌ی جاویدان افرادی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند. سالروز شهادت شهید صارمی-روز خبرنگار- روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم.
 
 بی‌شک وجدان‌ بیدار سفیران دانایی که با علم و بینش، تنویرگر افکار عمومی و حافظ ارزش‌های والای انسانی هستند و در مسیر حق‌جویی و حق طلبی از نثار جان خود نیز دریغ ندارند، شایسته والاترین تقدیرهاست .
 
آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب، زیربنای یک جامعه‌ی آگاه است و خبرنگاران در فراز و نشیب ایام و در راه انجام رسالت خطیر خود با پویایی و بالندگی، امید و نشاط همراه با آگاهی بخشی را در تمامی عرصه‌‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به بطن جامعه تزریق می‌کنند، که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسئولین است و محصول آن بهبود شرایط جامعه و ارتقاء سطح آگاهی مردم عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی مرحوم صارمی و تبریک روز خبرنگار، قدردان تلاش‌های بی‌شائبه این عزیزان در رشد و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی شهرستان ملایر هستم و از ایزد منان برای فعالان این عرصه، اندیشه‌ای ناب و قلمی توانا را مسالت دارم .  
 
 قدرت اله ولدی
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار