نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مرداد 1398 - 23:32   |   کد مطلب: 27175
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان خبر داد:
رشد ۲۷ درصدی حضور گردشگر خارجی در همدان
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، گفت: حضور گردشگران در فروردین ماه بخاطر شرایط آب و هوایی نسبت به سال قبل کاهش یافت اما خوشبختانه در حال حاضر شاهد افزایش گردشگر در استان هستیم و حضور گردشگران خارجی نیز رشد ۲۷ درصدی داشته است.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی خاکسار،در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، ضمن اشاره بر اینکه در چهارماه اول امسال اقامت حدود ۵۹۰ هزار نفر در استان همدان ثبت شده است گفت: این اقامت ها در هتل ها، هتل اپارتمان ها، مجتمع های گردشگری، خانه مسافرها، مهمانپذیرها و اقامتگاه های بوم گردی بوده است.

وی، با اشاره بر اینکه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری بازدید داشتند افزود: به تفکیک ۵۳هزار و ۵۰۰نفر از جاذبه های تاریخی، یک میلیون و ۳۶۵هزار نفر از جاذبه های طبیعی و ۹۶۵ هزار نفر از جاذبه های گردشگری بازدید داشتند.

خاکسار، با بیان این که ۶ هزار و ۴۲۶ نفر گردشگر از سایر کشورهای خارجی به همدان آمدند خاطر نشان کرد: این گردشگران از کشورهای عراق،آلمان، چین، فرانسه، اسپانیا، کره و دیگر کشور ها هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، از افزایش حضور گردشگر در استان در مقایسه به سال های قبل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در فروردین ماه بخاطر شرایط آب و هوایی حضور گردشگران نسبت به سال قبل کاهش یافت اما خوشبختانه حضور گردشگران خارجی رشد ۲۷ درصدی داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار