نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مرداد 1398 - 8:27   |   کد مطلب: 27171
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 5 فقره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان ملایر، با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان از مجرمان سابقه دار، یک متهم در این زمینه شناسایی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به 5 فقره سرقت احشام از 5 روستای ملایر اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، ادامه داد: استفاده از شگردهای علمی و تکنیک های نوین کشف جرائم برای تسریع در شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی ملایر قرار دارد.
وی در ادامه از کشف 680 گرم موادمخدر شیشه و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در محلات آلوده به توزیع موادمخدر و تلاش اطلاعاتی، مأموران پلیس مخفیگاه یکی از توزیع کنندگان موادمخدر صنعتی را شناسایی کردند.
سلگی در این رابطه افزود: متهم با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، 680 گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد.
وی اظهارکرد: یکی از اصلی‌ترین مطالبات آحاد جامعه از پلیس، مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر است که در همین ارتباط برخورد قاطعانه با این دسته از متخلفان و مجرمان به منظور افزایش ضریب احساس امنیت، به طور مستمر و با جدیت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار دارد.
فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه آموزش همگانی در منطقه امام زاده عبدالله(ع) در حاشیه ملایر اشاره کرد و گفت: پلیس در نظامی اسلامی امین، ولایی و پاسخگو است.
وی خاطرنشان کرد: مطالبه گری جدی پلیس در مناطق حاشیه شهر در حوزه برقراری امنیت به سبب وجود بسترهای بروز آسیب در این مناطق و نیاز شهروندان به امنیت و آرامش به عنوان حق طبیعی و قانونی آنهاست.
سلگی افزود: تهدیدات استکبار جهانی علیه ملت های مسلمان و به ویژه امت حزب الله ایران اسلامی متعدد و پیچیده است و بر اساس فرامین گهربار مقام معظم رهبری، گفتمان اصلی و رسمی کشور ایستادگی و مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا و تبیین اقدامات غیر قانونی آن ها علیه مردم ایران است، بنابراین حرکت در این مسیر روشن، زمینه ساز پیروزی در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های نظام سلطه می شود.
انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار