نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مرداد 1398 - 6:59   |   کد مطلب: 27102
امام جمعه ملایر گفت: مردم انقلابی کشور هم باید حمایت‌های خود را از نیروی انتظامی اعمال کرده و دریغ نکنند و بدانند نیروی انتظامی در راستای حفظ عفاف و حجاب و حفظ ناموس مردم سینه سپر کرده است و راستای حفظ حجاب که حفظ ارزش‌ها است آستین بالا زده و در وسط میدان حضور دارد و همه سختی‌ها را به جان می خرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره  به مسئله عفاف و حجاب و وظیفه نهادهای مختلف اظهار داشت: در بحث حجاب و عفاف ۲۶ نهاد و سازمان و ارگان  وزارت خانه دخیل هستند که بحث عفاف و حجاب را ساماندهی کنند.

وی به نقش وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در زمینه نهادهای فرهنگی باید پای کار بیایند.

امام جمعه ملایر فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن عفاف و حجاب را مهم‌ترین وظیفه دستگاه های مرتبط با عفاف و حجاب دانست و گفت: حوزه‌ها و  دانشگاه‌ها  هم در این بحث رسالت خاص خودشان را داشته و باید به آن جامع عمل بپوشانند اما در مقام عمل کمتر اثرات دیده می‌شود.

وی تاکید کرد:  چون بحث عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و جزء قانون کشور است و برای اجرای این قانون نیروی انتظامی تک‌وتنها مانده است.

حجت‌الاسلام برقراری عنوان کرد: انتظار است که ارگان های مرتبط با عفاف و حجاب از عملکرد نیروی انتظامی در این مبحث دفاع و حمایت کنند اما می‌بینیم یا اینکه حمایتی نمی‌شود یا در بعضی در مواقع نیرویی انتظامی متهم می شود که شما می‌خواهید به زور مردم را به بهشت ببرید.

وی با اشاره به سخنان فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: سردار اشتری بیان کرده که نیروی انتظامی که کاری به بهشت و جهنم مردم ندارد و فقط می‌خواهد  به قانون عمل کند و نیروی انتظامی فقط مجری قانون است.

امام جمعه ملایر گفت: نیروی انتظامی واقعا قانونی را اجرایی می‌کند که دستور رهبر است، نیروی انتظامی حافظ ارزش‌ها است و یکی از نمادهای ارزش‌ها همین حجاب است.

وی گفت: توقع سردار اشتری از نهادهای فرهنگی و  انقلابی این بوده که پای کار بیایند و به مسئله عفاف و حجاب توجه بیشتری شود.

حجت‌الاسلام برقراری افزود:  مردم انقلابی کشور هم باید حمایت‌های خود را از نیروی انتظامی اعمال کرده و دریغ نکنند و بدانند نیروی انتظامی در راستای حفظ عفاف و حجاب و حفظ ناموس مردم سینه سپر کرده است و راستای حفظ حجاب که حفظ ارزش‌ها است آستین بالا زده و در وسط میدان حضور دارد و همه سختی‌ها را  به جان می خرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار