نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. تير 1398 - 21:04   |   کد مطلب: 27074
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای آتش نشانی همدان ۴ گرفتار در آسانسور را نجات دادند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۸ عملیات اطفای حریق و ۱۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۸۳ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۳۱ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۴۸ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۳۹۳ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۸ مورد آتش سوزی شامل حریق مزرعه در جاده ملایر، ۲ مورد حریق باغ در حیدره و سرخ آباد، حریق درختان در جاده سد اکباتان، نشت گاز خودرو در دیزج و ۱۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم ۲ مورد، جاده تهران، دره مراد بیگ ۳ مورد، چراغ قرمز، میدان فرودگاه، خضر، ۱۸ متری ذوالفقار، جانبازان، شهرک بهشتی و بلوار بدیع الزمان بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۱۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۴ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در پشت اتکا، میرزاده عشقی، عارف و پردیس، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در استادان و بلوار کاشانی، ۲ مورد نجات حیوانات در اندیشه و عمار، ۳ مورد مهار حیوانات در مجیدآباد، شورین و نایب احمد، مهار اجسام در حال سقوط در شکریه و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان اضافه کرد: تعداد ۸ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار