نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. تير 1398 - 20:41   |   کد مطلب: 27071
مسئول گروه هنری یاس کبود گفت: سمن گل کاری از گروه هنری یاس کبود به کارگردانی مهدی روزبهانی از ۳۰ تیردر شهر ملایر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی روزبهانی، کارگردان این نمایش افزود: مدت‌ها دغدغه تولید یک اثر تاریخی را داشتم که بتواند با مخاطب امروز ارتباط برقرار کند و روابط بین انسان‌های معاصر را که ریشه در تاریخ دارد، به تصویر بکشد که در نهایت موفق به تولید نمایش سمن گل شدم.

وی ادامه داد: ابتدا طرح نمایش آماده شد و نگارش متن یک ماه به طول انجامید سپس حدود دو ماه با تمرین مستمر و فشرده موفق شدیم تا سمن‌گل را آماده اجرا کنیم.

کارگردان این نمایش با اشاره به خلاصه این اثر هنری بیان کرد: این نمایش در عمارت یکی از نوادگان خاندان زندیه روایت می‌شود، شاهزاده محمد با برادرش بر سر رسیدن به قدرت اختلاف دارند، از طرفی شازده دلبسته خدمتکاری به نام سمن گل می‌شود و قصد دارد این موضوع را به همه بگوید که اتفاقی رخ می‌دهد.

روزبهانی با بیان اینکه این نمایش از ۳۰ تیر تا ۳ مرداد در دو سانس در ساعات ۱۸ و ۱۹ در مرکز آموزش هنر شهر ملایر به روی صحنه می‌رود، به معرفی عوامل نمایش پرداخت و گفت: فروزان حسینی، زهیر کزازی، علیرضا رحیمی، عاطفه جوکار و مهدی عسگری به عنوان بازیگر در نمایش «سمن گل» حضور دارند.

وی افزود: آهنگساز حسین غفوری، پریسا کائید منشی صحنه، امیرحسین بلغند طراح نور و علی گمار نورپرداز هستند و حسین هاشمی ساخت تیزر را عهده دار اسو زهرا احمدوند روابط عمومی و تبلیغات نمایش و مهدی روزبهانی طراح صحنه و فروزان حسینی نیز طراحی لباس نمایش «سمن گل» را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار