نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. تير 1398 - 7:53   |   کد مطلب: 27070
فعال و دانش آموخته رسانه با بیان اینکه صدا و سیما تاوان استقلال رسانه ای خود را می دهد گفت: دولت باید هر چه سریعتر این رویکرد غلط خود را متوقف کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ امیرحسین حسینی در گفتگو با عصر همدان،  با اشاره به تحریم مالی صداسیما از طرف دولت اظهار داشت: تحریم مالی سازمانی که در شرایط جنگ اقتصادی، سیاسی و رسانه ای به عنوان بازوان تبلیغاتی و رسانه ای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی عمل می کند، ناشایست و غیر عقلانی است.

وی عنوان کرد: تحریم مالی یک نهاد رسانه ای به خاطر پخش سریال گاندو، در خوشبینانه ترین حالت عدم درک دولت و تیم رسانه ای از شرایط پیچیده جنگ رسانه ای دشمنان و رسانه‌های غربی، عبری و عربی را نشان می دهد.

این فعال رسانه با بیان اینکه سازمان صداو سیما همواره از جانب همه دولت ها مورد فشار بوده و دولت ها می خواهند صدا و سیما را که رسانه حاکمیت است در خدمت خود بگیرند و بعنوان روابط عمومی آنها عمل کند. خاطر نشان کرد: طبق قانون دولت باید بودجه سازمان صداو سیما را پرداخت کند و گرو کشی کردن یا شرط و شروط گذاشتن  دولت برای این نهاد رسانه ای و عدم تخصیص بودجه به اعتبار خود دولت ضربه می زند.

وی تاکید کرد: دولت با پخش سریال گاندو که روایت نفوذی ها را به نمایش گذاشت صدا و سیما را مورد تحریم قرار داد و دولت کوچکترین انتقاد را نه تنها از طرف اشخاص بلکه از طرف سازمان نیز برنمی‌تابد.

حسینی با بیان اینکه صدا و سیما رسانه ای ضد جریان نظام سلطه محسوب می‌شود تاکید کرد: در شرایطی که این سازمان از طرف آمریکا و دیگر کشور ها تحریم  می‌شود، تحریم مجدد از طرف دولت عصبانیت دولت و حلقه های نزدیک به آن از نمایش حقیقت را نشان می دهد.

این فعال رسانه تصریح کرد: دولت تدبیر امید با بی تدبیری خود با آمریکا همگام نشود و برای تحریم صدا و سیما باید پاسخ گوی اعمال خود باشد.

این دانش آموخته علوم رسانه تضعیف سازمان و دانشگاه صداو سیما از جانب دولت را یک رویه غیر منطقی دانست و گفت: دولت برای احاطه بر سازمان و مدیرانش جلوی دانشگاه صدا و سیما و خود صدا و سیما سنگ اندازی می کند در واقع دولت رسانه مجیز گو می خواهد.

حسینی تاکید کرد:دولت  با وجود اینکه بیشترین استفاده را از صدا و سیما می کند، چه در تبلیغات و چه در بیان نقطه نظرات خود، برای بی اعتبار و بی اثر کردن این نهاد آن را نیز تحریم می کند.

وی بیان کرد: صدا و سیما تاوان استقلال رسانه ای خود را می دهد و دولت ها باید هر چه  سریعتر این رویکرد غلط خود را متوقف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار