نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. تير 1398 - 16:07   |   کد مطلب: 27068
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش زنگنه و شهرستان ملایر تصریح کرد: با تمام توان از سرمایه‌گذاران استقبال کرده و حمایت‌های لازم را برای آنان انجام می‌دهیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در دومین آیین شکرگزاری برداشت و جشنواره  آلبالو در شهر زنگنه با اشاره به مهم‌ترین ظرفیت‌های این شهر اظهار داشت: کریم‌خان زند برند این بخش است همه دغدغه  ما این است که در این جشنواره که به توسعه شهر کمک بیشتری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه با اشاره به ظرفیت بوم گردی این منطقه تصریح کرد: از درختان میوه گرفته تا  تاکستان‌های زرخیز و  دره‌های پر آب و روستاهای سرسبز از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری این بخش است.

وی  توسعه باغداری به عنوان  شغلی پردرآمد را از ظرفیت‌های مهم در شهر زنگنه دانست و بیان کرد: برای صنایع تبدیلی در این بخش اقدامات موثری تا کنون انجام مده است که نیازمند حضور سرمایه‌گذار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش زنگنه و شهرستان ملایر تصریح کرد: با تمام توان از سرمایه‌گذاران استقبال کرده و حمایت‌های لازم را برای آنان انجام می‌دهیم.

وی افزود:  فضا لازم برای سرمایه‌گذاری محیا است و همه مسئولین پای کار بوده تا از بروکراسی اداری جلوگیری شود تا سرمایه‌گذار دغدغه‌ای نداشته باشد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین تصریح کرد: سالانه 250 هزار تن انگور در شهرستان ملایر برداشت می‌شود و یک سوم مردم ملایر در تاکستان‌ها فعال هستند.

محمد کاظمی گفت: مهم‌ترین دغدغه نمایندگان و مسئولین در تمام کشور اشتعال است و ما به دنبال این امر بوده که در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی از ظرفیت‌های شهر استفاده کنیم.

وی گفت: در طی این سال‌ها در شهرستان  هم در تولیدات صنعتی و توسعه مبل و منبت پیشرفت داشتیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به جاذبه‌های گردشگری ملایر اشاره و بیان کرد:  آلبالو، انگور، شهر زیرزمینی سامن، تپه نوشیجان، موزه لطفعلیان از مهم‌ترین جاذبه‌های ملایر است.

وی افزود: آب و هوای عالی در کنار مردمان خوب شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده و از  بخش خصوصی  برای سرمایه‌گذاری در ملایر دعوت می‌کنیم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار