نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. تير 1398 - 16:02   |   کد مطلب: 27067
فرماندار ملایر گفت: آمادگی این را داشته تا مجوزهای بی‌نام برای سرمایه‌گذاری صادر کنیم تا کسانی که برای این امر در شهرستان حضور می‌یابند دغدغه امور اداری و گرفتن امضاها را نداشته باشند.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرماندار ملایر در دومین آیین شکرگزاری برداشت و جشنواره  آلبالو در شهر زنگنه به برگزاری سه جشنواره در سال 98 در ملایر اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر این جشنواره دو جشنواره انگور و مبل و منبت برگزار می‌شود.

قدرت الله ولدی به برگزاری جشنواره مبل و منبت 21 تا 29 مرداد اشاره و بیان کرد:  60 درصد مبل منبت کشور ر در ملایر تولید می‌شود و برای سومین سال پیاپی جشنواره مبل و منبت در ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: برای جشنواره انگور در دره جوزان برنامه ویژه‌ای داریم چرا که ملایر شهر جهانی انگور است  و انگور این منطقه در جهان بی‌نظیر است.

فرماندار ملایر به فعالیت 4 هزار صنعت گر واحد مبل و منبت در ملایر اشاره کرد و گفت: مبل منبت ملایر می شده است و به دنبال جهانی کردن آن هستیم.

وی به آمادگی شهرستان برای حضور سرمایه‌گذاران نیز اشاره کرد و گفت: آمادگی این را داشته تا مجوزهای بی‌نام برای سرمایه‌گذاری صادر کنیم تا کسانی که برای این امر در شهرستان حضور می‌یابند دغدغه امور اداری و گرفتن امضاها را نداشته باشند.

ولدی گفت: ما  فرش قرمزی برای بخش خصوصی پهن کرده‌ایم تا سرمایه‌گذار درگیر دوندگی و بروکراسی اداری نشود.

وی تاکید کرد: شهرستان ملایر اکنون معبر گردشگری شده است  و گردشگران از شهر خارج می‌شوند و از اهداف اصلی ما تبدیل شهرستان به  مقصد گردشگری است.

فرماندار ملایر به آغاز تبلیغات سومین جشنواره مبل و منبت ملایر از روزهای آینده از رسانه ملی اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده با بانک صادرات و صندوق کارآفرینی امید  به کسانی که در ایام جشنواره از ملایر آب خریداری کنند وام خرید 4 درصد تعلق می‌گیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار