نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. تير 1398 - 15:58   |   کد مطلب: 27066
امام جمعه ملایر گفت: نیروهای انقلاب اهل ایثار و از خودگذشتگی بوده و رهبری در این دیدار وظیفه نماز جمعه و تریبون را حفظ و تقویت نیروهای انقلابی دانستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر به اهمیت حج در دین اسلام و آیات و روایات اظهار داشت: حج از اعمال بسیار سفارش شده در دین ما است و کسی که مستطیع شده است باید به حج مشرف شود.
وی به حجاج امسال عدم خرید در عربستان را توصیه کرد و گفت:  مکه و مدینه دست وهابیان بوده و حجاج عزیز با پول هایشان را خرج اقتصاد آنان نکنند.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: از نظر اقتصادی نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم.
وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر انقلاب اظهار داشت: رهنمودهای رهبری در این دیدار از لحاظ محتوا، زمان خطبه و توجه به نیروهای بسیار مورد توجه بود.
وی گفت: نیروهای انقلاب اهل ایثار و از خودگذشتگی بوده و رهبری در این دیدار وظیفه نماز جمعه و تریبون را حفظ و تقویت نیروهای انقلابی دانستند.
حجت الاسلام برقراری به توقیف نفت ایران توسط انگلیس بیان کرد: این اقدام دزدی آشکار دریایی است و همانگونه که رهبری تاکید کردند این اقدام قطعا بی جواب نمانده و ایران پاسخ آن را خواهد داد.
وی  توقیف نفتکش حامل نفت قاچاق توسط سپاه را یکی از پاسخ های ایران دانست: این امر وجهه قانونی داشته چرا که  نفت ایران در حال قاچاق شدن بوده و از مجرای قانونی مجوزهای لازم گرفته شده بود و این نفتکش با یک میلیون لیتر سوخت توقیف شد.
امام جمعه ملایر به سرنگونی پهپادهای دشمن و آمریکایی توسط ایران اشاره و بیان کرد:  هر کسی قصد جاسوسی و تجاوز به حریم ایران را داشته باشد قطعا با پاسخ قاطع ایران مواجه می شود.
وی به تبلیغات رسانه ای آمریکا و ترامپ درباره سرنگون کردن پهپاد ایرانی تصریح کرد: این مسئله دروغی دیگر از ترامپ است. و خود آمریکایی ها هم به این امر واقفند و وزارت خارجه و سپاه اعلام کردند که هیچ پهپادی از ایران سرنگون نشده است و حتی پهپادی که ترامپ اعلام کرده به سلامت ماموریتش را انجام داده و بازگشته است.
حجت الاسلام برقراری ثبات قیمت دلار و توجه به کالاهای اساسی را امیدی در کار مسئولین کشور دانست و بیان کرد: نمایشگاه الکامپ نشان می دهد به برکت مهندسین در اوج تحریم ما هر روز قوی تر شده و وارداتمان کمتر شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار