نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. تير 1398 - 8:19   |   کد مطلب: 27062
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به جدیت نه‌تنها بودجه صداوسیما را کم نکند بلکه آن را افزایش هم دهد و تلاش کند که رسانه ملی میدانی باز برای خلق آثاری همچون گاندو داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها ، با اشاره به حواشی به وجود آمده بین صداوسیما و دولت پس از پخش سریال گاندو و صفر کردن بودجه صداوسیما اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که کار عاقبت داری نخواهد بود.

وی رسانه ملی را مدافع کامل جریان انقلاب دانست و تأکید کرد: رسانه ملی در این سال‌ها به شکلی عمل کرده که به‌عنوان مدافع جامع و کامل جریان انقلاب معرفی‌شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ملی در مقابل خط و مشی‌های مختلف سیاسی نبوده بلکه همواره در مقابل معاندین، عناصر ضدانقلاب و استبداد و استکبار تمام‌قد ایستاده است.

مسئله نفوذ در کشور یک واقعیت غیرقابل‌انکار است

وی اقدامات صداوسیما را باعث نفع رسانی به دولت‌های مختلف با نگاه‌های سیاسی متنوع دانست و بیان کرد: اگر رسانه ملی اثری همچون سریال گاندو خلق می‌کند این مسئله حکایت گری از شبکه نفوذ در کشور ما را دارد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه ساخت سریال گاندو و امثال آن را باعث هوشیاری مسئولین دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین هدف صداوسیما با ساخت سریال‌های این‌چنینی برای هوشیاری و مراقبت بیشتر مسئولین است و این‌گونه سریال‌ها بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی تأکید کرد: دولت باید به جدیت نه‌تنها بودجه صداوسیما را کم نکند بلکه آن را افزایش هم دهد و تلاش کند که رسانه ملی میدانی باز برای خلق این‌گونه آثار داشته باشد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه هم باید ملاحظات مختلف را در نظر گرفته و واقعیت‌ها را به‌دوراز حواشی به مردم برساند.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه ملی برای نشان دادم واقعیت‌ها همین شبکه نفوذ است که متأسفانه در کشور به‌عنوان یک واقعیت غیرقابل‌انکار است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: در برنامه ششم توسعه دولت را ملزم کردیم که درصدی از بودجه کشور را در اختیار رسانه ملی برای ساخت فیلم‌های با محتوای بالا داشته باشد و این مسئله قانون شده است و لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار