نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. تير 1398 - 23:30   |   کد مطلب: 27061
رییس مجمع خیران سلامت ملایر گفت: اهدای اعضای بدن مرحوم «محمدرضا زینعلی» جوان 28 ساله ملایری به بیش از پنج بیمار زندگی دوباره بخشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عباس آذرهمایون روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جوان ملایری كه متولد سال 1369 بود، بر اثر مسمومیت با گاز CO در پنجم اسفندماه امسال دچار مرگ مغزی شد.
وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی مرحوم «محمدرضا زینعلی» و موافقت خانواده وی با اهدای اعضای این جوان ملایری، قلب، كلیه ها، كبد و نسوج وی به بیماران نیازمند اهدا شد.
رییس مجمع خیران سلامت ملایر بیان كرد: مرحوم «محمدرضا زینعلی» متاهل و در آستانه پدر شدن بود و نحوه مرگ وی بسیار ناراحت كننده بود.
آذرهمایون با بیان اینكه فرهنگ اهدای عضو هم اكنون به خوبی در سطح شهرستان شكل گرفته است گفت: این مورد ششمین اهدای عضو در طول سال جاری در ملایر است.
وی یادآور شد: تاكنون 24 مورد اهدای عضو در این شهرستان انجام شده است كه اهدای عضو به عنوان نماد فداكاری و ایثار یك خانواده، می‌ تواند جان چند فرد بیمار را نجات دهد.
به گزارش ایرنا، تاكنون 24 مورد اهدای عضو در شهرستان ملایر انجام شده است و بیش از 2 هزار و 500 ملایری دارای كارت اهدای عضو هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار