فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

21. تير 1398 - 19:47   |   کد مطلب: 27043
امام جمعه ملایر با اشاره به بدعهدی اتحادیه اروپا در توافق برجام گفت: کاهش تعهدات برجامی باید از سوی جمهوری اسلامی ایران با قدرت و با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: نباید برای تعهدات اروپا وزنی قائل شویم.

وی با تاکید بر اینکه برای اعتما به اروپا باید تعهدات برجامی را کاهش دهیم افزود: ما در این برهه از زمان به وضوح بدعهدی‌های اروپایی‌ها را می‌بینیم، آنها اذناب آمریکا هستند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اتمام فرصت ۲ ماهه نظام جمهوری اسلامی ایران برای اتحادیه اروپا و ایجاد ساز و کار مالی مشخص بیان کرد: در این راستا ایران گام دوم را برداشت و غنی سازی اورانیوم را به ۴.۵ درصد رساند که این اقدام ایران اروپایی‌ها را به تکاپو انداخت.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: با این اقدام اروپا ایران را تهدید کرد که پرونده را دوباره به شورای امنیت برمی گرداند و تحریم‌هایی علیه ایران اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون هم در اوج تحریم‌ها است و دیگر دوران دست گذاشتن روی فشنگ، ماشه و تفنگ گذشته است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه هیچ امیدی برای اروپاییان نیست گفت: آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی چنین قدرتی را ندارند که با ماشه و تفنگ ملت ایران را تهدید کنند.

وی افزود: امروز قدرت آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها رو به افول است و شاهد صعود قدرت و اوج عظمت اسلام و مسلمانان در منطقه و جهان هستیم.

خطیب جمعه ملایر همچنین به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان طبق دستور امام خمینی (ره) در سال ۵۸ اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان تاکنون اسلامیت نظام را حفظ کرده است و حافظ قانون اساسی و ارزش‌های اسلام است.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به تخریب شورای نگهبان از سوی دشمنان گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب شورای نگهبان مانع ورود ناخالص به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی همچنین با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) و جلوه‌های حماسی امام هشتم شیعیان بیان کرد: امیدواریم این امامت و ولایت حاکمیت جهانی پیدا کند و پرچم امام رضا (ع) در قلل رفیع جهان به اهتزاز درآِد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار