نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. تير 1398 - 7:55   |   کد مطلب: 27027
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: مجموع اعتبارات شهرستان ملایر در زمینه بازآفرینی شهری ۶ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین فارسی  در جمع اعضای ستاد بازآفرینی پایدار شهری با بیان اینکه مجموع اعتبارات شهرستان ملایر در زمینه بازآفرینی شهری ۶ میلیارد تومان بوده که ۲۰ درصد این مبلغ معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا کنون تخصیص یافته و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: ملایر شهرستان ویژه ای است.

وی با بیان اینکه عموم مردم ملایر از وضعیت پروژهای عمرانی در حال انجام گله مندند که یکی از این پروژه های عمرانی نیز مبحث بازآفرینی شهری است، گفت: وضعیت حاشیه شهر ملایر و مناطق حاشیه دیگر شهرها را باید دید تا اعتبارات با عدالت توزیع شود.

فارسی با بیان اینکه شهرداران ملایر گله مندند که چرا برای بازآفرینی مناطق دیگر اعتباری در نظر گرفته نمی شود، گفت: نمی توانیم منفعت شهر را نادیده بگیریم و ملاک عمل ما در اقدام منفعت شهرستان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر به وضعیت زمین هلال احمر اشاره و اضافه کرد: در همین راستا و با نظر معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، جلسه ای با مدیران کل هلال احمر، راه و شهرسازی، شهرداری و دیگر دست اندرکاران برای بررسی موضوع زمین هلال احمر و اتخاذ تصمیم نهایی تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث تخصیص قیر طی سال های گذشته در حق ملایر اجحاف شده است، گفت: ملایر امسال میزبان جشنواره های مهم ملی و بین المللی خواهد بود که این امر لزوم توجه به این شهرستان را دوچندان می کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار