نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. تير 1398 - 7:19   |   کد مطلب: 27010
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از افتتاح ۲ پروژه موقوفه سیف الدوله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه موقوفه سیف‌الدوله در راستای اجرای چند نیت مهم در شهرستان ملایر در حال انجام است افزود: کمک در حوزه دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و سرمایه گذاری از جمله نیات موقوفه سیف الدوله است.

وی از افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: بازسازی و تجهیز کامل بیمارستان ۲۵ تختخوابه امام حسین (ع) از محل موقوفه سیف الدوله از سال ۹۷ آغاز و امسال با اعتباری بالغ بر ۱،۵ میلیارد تومان به اتمام رسید، این پروژه به زودی افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا از محل موقوفه سیف‌الدوله، ساخت «مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد» است، این پروژه شامل ۲۰ واحد مسکونی و ۸ واحد تجاری و یک فروشگاه در زیر بنایی به مساحت ۵ هزار متر مربع با پیشرفت ۹۹ درصدی در حال انجام مراحل پایانی کار است.

جعفری با اشاره به اینکه برای «مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد» ملایر اعتباری بالغ بر ۷،۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: به زودی این مجتمع به همراه بیمارستان امام حسین (ع) همزمان با یکدیگر با حضور مقامات و مسئولین به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار