نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. تير 1398 - 7:25   |   کد مطلب: 27006
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر:
۴ بقعه در ملایر مجری طرح نشاط معنوی هستند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: طرح نشاط معنوی از ۱۳ تیر ماه در در ۴ بقعه و یک مرکز تفریحی ملایر اجرا می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ «پژمان جعفری» گفت: یکی از برنامه های مهم این مجموعه در راستای غنی سازی اوقات فراغت، اجرای طرح «نشاط معنوی» است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در 4 بقعه و یک مرکز تفریحی اجرا خواهد شد افزود: تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده سید علی حسین(ع) و آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) مجری طرح نشاط معنوی در شهرستان ملایر هستند.

 

جعفری با بیان اینکه این طرح از 13 تیر ماه آغاز و تا 29 مردا ماه ادامه خواهد داشت عنوان کرد: این طرح با حضور 5 مبلغ بومی و اعزامی از قم، در قالب برنامه های مختلف قرآنی، فرهنگی، تفریحی، مهارتی و ورزشی ویژه رده های سنی مختلف است.

 

رئیس اداره اوقاف ملایر عنوان کرد: موقوفه سیف الدوله یکی از بزرگترین موقوفات ملایر است که در حوزه های مختلف دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و سرمایه گذاری اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از نیات موقوفه بزرگ سیف الدوله کمک در بخش آموزش است ابراز کرد: به زودی تعویض و بازسازی نمای دبیرستان نمونه سیفیه با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

 

جعفری ادامه با اشاره به اینکه از محل موقوفه سیف الدوله اطعام دهی 6 هزار نفر از نیازمندان شهرستان با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان  انجام گرفت گفت: این طرح همچنان در حال اجرا است به گونه ای که 350 نفر از نیازمندان شب های جمعه اطعام دهی می‌شوند.

 

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار