نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. تير 1398 - 20:24   |   کد مطلب: 27005
شهردار ملایر گفت: به دنبال برگزاری ششمین جشنواره غذای خانگی که به همت جمعی از خیرین و شهرداری ملایر با 25 غرفه نان و انواع غذاهای بومی و محلی در باغ تاریخی سیفیه برگزار شد، درآمد حاصل از فروش آن، در قالب بسته های غذایی بین نیازمندان ملایر توزیع شد.

به گزارش ملایری‌ها حسین بابائی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: درآمد جشنواره مبلغ 76 میلیون تومان بوده که این مبلغ در قالب 500 بسته غذایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اظهارکرد: هرکدام از این بسته ها به ارزش 170 هزار تومان شامل برنج، روغن، قند، چای، رب گوجه، تن ماهی، شکر، ماکارونی و عدس بود و مازاد ریالی برای تهیه 500 بسته از محل کمک های خیریه بعثت تهران تأمین شد.

 

بابائی در ادامه عنوان کرد: شهرداری ملایر با توجه به اهميت فرهنگ شهروندي نسبت به طراحي، چاپ و نصب بنرهاي آموزش شهروندي در حوزه فضای سبز در سطح شهر اقدام کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگسازی در جهت حفظ درختان و فضای سبز، از نصب بیش از 40 تابلوی فرهنگی با پیام حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری در سطح شهر خبر داد و گفت: این تابلوها در باغ تاریخی سیفیه و بوستان کوثر نصب شده و تعدادی از تابلوها در بوستان صلح ملل و محوطه بام ملایر نصب می‌شوند.

 

شهردار ملایر بیان کرد: نصب این تابلوها در سطح شهر بر اساس مصوبه کمیته مطالعه و تحقیق این سازمان و در راستای ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از فضای سبز و حفظ محیط زیست صورت گرفته است.

 

بابائی خاطرنشان کرد: آموزش شهروندی و شناخت ابعاد و اصول شهروندمداری امروزه در تقویت روح و وجدان جمعی جامعه نقش مهمی دارد چراکه ویژگی‌های شهروندی و شهروندمداری بخش جدایی ناپذیر از الگوهای زندگی جمعی است و سازمان های ذیربط موظف به بسط تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی آن هستند.

 

وی یادآور شد: در این راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و بسط هرچه بیشتر این اقدامات در سطح بوستان‌های شهر، در راستای ارتقای فرهنگ حفظ و نگهداری از فضای سبز و جلوگیری از برخی ناهنجاری ها در حوزه فضای سبز شهری تلاش می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار