نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. تير 1398 - 19:37   |   کد مطلب: 26999
مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر گفت: ۱۳۲ دانش آموز ملایر در راستای طرح شهید بهنام محمدی به اردوی تفریحی کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی الوند، مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر در حاشیه این اعزام  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: این دومین اردوی فرهنگی تربیتی طرح شهید بهنام محمدی است که دانش آموزان ملایری به مناطق تفریحی اعزام می شوند.

وی افزود: ملایر اولین گروه اعزام کنده در استان است و در این  اردو ۱۳۲ دانش آموز  با ۳ اتوبوس به مناطق تفریحی همدان و کرمانشاه عزیمت می کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر گفت: بازدید از از اماکن تفریحی کرمانشاه و استان همدان  و دو یادمان دفاع مقدس شامل  باغ موزه همدان و منطقه عملیات مرصاد برنامه این اردو است.

وی با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری طرح شهید بهنام محمدی بیان کرد: این طرح در جهت جذب دانش آموزان و اتصال آنها به مساجد متولی این طرح است .

الوند جامعه هدف این طرح را دانش آموزان مقطع متوسطه اول عنوان کرد و گفت: اجرای طرح بهنام محمدی از سال ۹۷ در سراسر کشور آغاز شد.

  

وی افزود : این طرح به منظور ایجاد یک حلقه  اتصال بین دانش آموزان و مساجد محلات است و از هر پایگاه سه نفر سرگروه در مدارس حضور دارند.

مسئول بسیج دانش آموزی پسران ملایر گفت:  این سرگروه ها به  واسطه ارتباط مستمر و با رفاقت و صمیمیت با دانش آموزان آنها  را به سمت مساجد هدایت می کند.

وی برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و اعتقادی را از مهمترین اهداف این طرح در مساجد عنوان کرد و گفت:  در راستای این طرح و در شهرستان ملایر ۱۵ پایگاه به ۱۵ مدرسه متصل شده است.

الوند افزود: از این تعداد  ۸ مدرسه در حوزه شهید نیاوند برادران،  ۵ مدرسه حوزه شهید صادق زاده خواهران، ۱ مدرسه در شهر سامن و یک مدرسه در شهر جوکار است که در سال آینده دو مدرسه دیگر نیز اضافه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار