نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. تير 1398 - 19:35   |   کد مطلب: 26998
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی روند انتخاب و انتصاب مدیران را نقطه منفی تعامل دو نماینده ملایر دانست و گفت: متأسفانه بخشی که نتوانستیم و شاید قدرت‌های پنهان مطالبه‌گر نگذاشتند این وفاق و همراهی صورت پذیرد در حوزه انتخاب و انتصاب مدیران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، به تعامل و هماهنگی نمایندگان ملایر اشاره و اظهار داشت: دو نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در این دوره در همه  امور در اوج تعامل کار می‌کنند.

وی افزود: این تعامل به معنای این نیست که ما از عقاید و نظرات سیاسی کوتاه آمده‌ایم و من به‌عنوان نماینده‌ای با برند انقلابی افتخارم بر این است که بر اعتقادات خود پایبند هستم و انتقادات بجا را از دولت داشته و به‌جای خودش اگر دولت اقدام خوبی انجام دهد حمایت هم انجام می‌دهم و آقای کاظمی هم از که از جریان اصلاحات با تفکرات خاص خودش است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به انجام بسیاری از امور حوزه نمایندگی با تعامل و همراهی اشاره کرد و گفت: مکاتبات انجام‌شده در طی این سه سال عمدتاً در یک سربرگ با امضاء دو نماینده انجام می‌شود، سرکشی‌ها از روستاها را معمولاً هماهنگ باهم انجام می‌دهیم و جلسات در وزارتخانه‌ها را معمولاً حضور داریم.

وی روند انتخاب و انتصاب مدیران را نقطه منفی تعامل دو نماینده ملایر دانست و گفت: متأسفانه بخشی که نتوانستیم و شاید قدرت‌های پنهان مطالبه‌گر نگذاشتند این وفاق و همراهی صورت پذیرد در حوزه انتخاب و انتصاب مدیران است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه افزود: بعضاً مدیرانی در شهرستان آمده‌اند که با من درباره انتصابشان هماهنگ نشده و من هیچ‌گونه دفاعی از عملکرد آن‌ها نمی‌کنم و هیچ نقشی در انتخاب آن‌ها نداشته‌ام، هرچند می‌توانستم نقش داشته باشم اما برای حفظ  آرامش شهرستان کوتاه آمده‌ام.

وی گفت: اولویت اول من در انتخاب مدیران بومی‌گرایی بوده و آنجایی که من در انتخاب مدیران نقش داشتم سعی کردم بومی‌گرایی را لحاظ کنم که در شهرستان کم هم نبود‌ه و افتخارم این است که هر مدیری که به‌نوعی من در انتصاب آن دخالت مشروع و منطقی داشته‌ام، می‌توانم از عملکرد آن‌ها دفاع کنم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بومی، فعال، توانمند و دارابودن روحیه انقلابی را از مهم‌ترین اولویت‌ها در انتخاب مدیران دانست و بیان کرد: بعضاً اتفاقاتی افتاده و یا در شرف انجام است که سزاوار نیست و انتظارم از همتای سیاسی خود این است که در این موارد قبل از اینکه با هرکسی مشورت کند، در ارزیابی عملکرد مدیران با من مشورت کند.

وی افزود: ایشان چه مرا در انتخاب مدیران سهیم بداند و چه نداند من سهیم هستم و حتماً نقش خودم را ایفا خواهم کرد و چه‌بهتر که در این عرصه هم تعاملمان در اوج باشد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: انتظار من این بوده که در این چند ماه باقی‌مانده به این فکر کند و اگر قرار است از عملکرد مدیری دفاع کند از پیش با هماهنگی من باشد و اگر بخواهد ابتدا با شخص دیگری مشورت کند این جفای به دموکراسی در شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار