نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. تير 1398 - 7:24   |   کد مطلب: 26996
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه هیچ یک از روستاهای شهرستان ملایر در وضعیت بحرانی قرار ندارند؛ گفت: روستاهای در مرز بحران نیز مدیریت شده اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدرضا ترکاشوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی درهیچ یک از روستاهای شهرستان ملایر آبرسانی سیار نداریم، گفت: خوشبختانه هیچیک از روستاها در شرایط بحرانی نیستند و روستاهای در مرز بحران را نیز مدیریت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی روستا

ترکاشوند درخصوص چاه‌های در دست اقدام در شهرستان ملایر نیز توضیح داد: در دو روستای کهکدان و نمازگاه در راستای راه اندازی چاه، پیمانکار مربوطه انتخاب شده و عملیات اجرایی به منظور تجهیز چاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه چاه دو روستای زیرابیه و بابا رود نیز تجهیز و راه اندازی شده است، بیان کرد: در روستای حسین آباد نیز لوله‌های مربوط به چاه خریداری و قسمتی از آن به محل منتقل و پیمانکار مربوطه نیزانتخاب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر همچنین عنوان کرد: در دو روستای دهنوآورزمان و کوسج خلیل نیز به منظور تجهیز چاه پیمانکار انتخاب شده ضمن اینکه تجهیز چاه روستاهای واشان و قشلاق انوچ نیز به منظور نتخاب پیمانکار در مرحله انجام مناقصه است.

وی در ادامه در خصوص روستای آورزمان نیز عنوان کرد: کار اجرایی شبکه آبرسانی در روستای مذکور نیز با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال انجام است و با اتمام این پروژه عملیاتی آبرسانی به سهولت به انجام می‌رسد.

وی در نهایت با بیان اینکه با ورود چاه‌های مذکور به مدار و بهره برداری تابستان بدون بحرانی را پشت سر خواهیم گذاشت؛ خاطرنشان کرد: با بهره برداری از چاه‌های ذکر شده در روستاهای در مرز بحران نیز مشکلی نخواهیم داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار