نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. تير 1398 - 23:15   |   کد مطلب: 26994
رئیس هیات کشتی همدان با بيان اينكه در گذشته مسابقات آموزشگاه‌ها و فعالیت آنها پشتوانه‌ای برای کشتی همدان ایجاد کرد که حاصل آنها قهرمانان به‌نام این استان بوده‌اند گفت:‌ قرار شده آموزش و پرورش به یاری کشتی استان بيايد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز در نشست مشترک هیات کشتی استان با مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل آموزش و پرورش مسائل و مشکلات کشتی استان مطرح شد.

در این نشست رئیس هیات کشتی استان همدان با بیان جایگاه کشتی استان در کشور و منطقه گفت: کشتی همدان با داشتن مدال‌های خوشرنگ المپیکی و جهانی در کشور و در غرب کشور از جایگاه و رتبه خاصی برخوردار است.

حمیدرضا یاری افزود: متاسفانه چند سالی به دلایلی کشتی استان از مسیر خود خارج شده است و امروز همه بزرگان کشتی استان هم‌قسم شده‌ایم که کشتی استان را به روزهای اوجش برسانیم.

وی با توجه به سهم بسزای اداره کل آموزش و پرورش در کسب این نتایج درخشان در گذشته اظهار کرد: در گذشته مسابقات آموزشگاه‌ها و فعالیت آنها پشتوانه‌ای برای کشتی استان ایجاد کرد که حاصل آنها قهرمانان به‌نام این استان بوده‌اند.

یاری گفت: از سیستم آموزش و پرورش تقاضا داریم با راه‌اندازی مجدد سالن‌های حاشیه شهر و برگزاری چندین مسابقه و یک سمینار با دبیران ورزشی استان در بحث استعدادیابی و تقویت مقطع پایه مجددا کشتی را در آموزش و پرورش احیا کند.

قاسم ربیعیان دبیر هیات، رضائیان رئیس شهرستان همدان ،داریوش چلوئیان ریس کمیته داوران و مجتبی خسروی ریس کمیته آموزش و عباس بیگلربیگی و رضا سامعی به ارائه نقطه‌نظرات خود در خصوص این همکاری پرداختند.

سپس معاون ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با استقبال از نظرات هیات کشتی استان گفت: از زمانی که آقای یاری سکاندار هیات کشتی شده است، تحولی در کشتی استان ایجاد شده است.

عبدالله جعفری اظهار کرد: کشتی استان با وجود چنیین افراد دلسوز و زحمتکشی به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با اشاره به جایگاه ویژه کشتی در کشور و در استان همدان گفت: کشتی ورزش اول استان همدان است و وظیفه همه مسوولان است که به یاری کشتی استان بیایند.

محمد پورداوود افزود: پیشنهادم این است که در قالب تفاهمنامه‌ای شرایط همکاری بین آموزش و پرورش و هیات کشتی استان منعقد شود و در یک برنامه اصولی آموزش و پرورش همچون گذشته یار و یاور کشتی استان شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با تمام ظرفیت در کنار کشتی استان قرار خواهد گرفت و برای کشتی در حد بضاعتمان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خاتمه گفت: کشتی آموزشگاه‌ها زمانی قهرمانانی چون مجتبی خدارحمی، سعید کولیوند، عفراتی، مهرداد سعدی‌نژاد و بیگلربیگی‌ها را پرورش داده که امروز الگوهای مناسبی می توانند برای جامعه کشتی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار