نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. تير 1398 - 23:34   |   کد مطلب: 26980
امام جمعه ملایر ضمن تاکید بر برخورد سیستم قضایی با فساد مالی، سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و انتخاباتی طبق قانون گفت: انتظار مردم این است که دستگاه قضایی با فساد و مفسدان برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه دستگاه قضائی افزود: هزینه های دادرسی باید در سیستم قضایی کاهش یابد.

وی همچنین خواستار حل مشکل اطاله دادرسی و برخورد کریمانه و اسلامی با ارباب رجوع در نیروی انتظامی و سیستم قوه قضائیه شد و ادامه داد: در این سیستم نگاه به ارباب رجوع تحقیر آمیز نباشد.

امام جمعه ملایر ضمن گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر و همزمانی آن با شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: شهید بهشتی یکی از دست پرورده‌های مکتب امام جعفر صادق (ع) است که زینت انقلاب و احیاگر مکتب و ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه این شخصیت‌های پاک، مؤمن و ولایی را باید در دوران حیاتشان بشناسیم و از آنها حمایت کنیم افزود: باید گرد و غبار مظلومیت را از چهره وارثان شهید بهشتی بزداییم.

وی با اشاره به تحریم های پی در پی ایران توسط آمریکا گفت: آمریکا با این اقدام نشان می دهد که هیچ قدرت واحدی ندارد و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را به این سردرگمی، عجز و ناتوانی رسانده است.

امام جمعه ملایر گفت: تحریم رهبر معظم انقلاب و فرماندهان سپاه توسط آمریکا به این دلیل است که با تحمیل فشارها بر ایران می‌خواهد جمهوری اسلامی را دوباره بر سر میز مذاکره بنشاند که برای آمریکا بُرد بُرد است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ایران تجربه مذاکره با آمریکا را تکرار نمی‌کند افزود: ایران مقتدرانه در مقابل زیاده گویی های آمریکا ایستاده است و این اقتدار در سرنگونی پهپاد آنان بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

وی تحریم‌های آمریکا علیه ایران، رهبر معظم انقلاب و فرماندهان سپاه پاسداران را از سر تسلیم، عجز و ناتوانی آنان دانست و پاسخ قاطعانه رئیس جمهوری و اقتدار دیپلماسی وزیر امور خارجه ایران پیرو سرنگونی پهپاد آمریکا را قابل تقدیر خواند و گفت: اقتدار نظامی باید با اقتدار سیاسی همراه باشد.

حجت الاسلام برقراری همچنین به نشست منامه در چهارم و پنجم تیر و معامله قرن اشاره و بیان کرد: معامله قرن به دنبال القای این امر است که از راه برنامه‌های اقتصادی، کشورهای عربی را سر و سامان دهند، اما هدف آنها این است که فلسطین وجود نداشته باشد و قدس را در اختیار رژیم صهیونیستی بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه فلسطینیان و کشورهای عربی باید مراقب معامله قرن باشند، از نسل جوان درخواست کرد روی معامله قرن مطالعه کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار